امام جمعه موقت بابلسر گفت: در کشورمان استعداد و ظرفیت‌های گسترده وجود دارد که تا کنون استفاده نشده است اگر بتوانیم از آنها استفاده کنیم کارهای خوب پیش خواهد رفت و باید به جوانان اعتماد کرد.
کد خبر: ۹۰۰۲۰۵۱
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسینعلی شکری در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با دعوت مردم به تقوا و اشاره به مناسبت‌های این هفته بیان کرد: آغاز فصل نیایش و اعتکاف شروع شده است و اعتکاف فرصتی مناسب و خوبی است که بتوانیم یک بار دیگر در مکتب پیامبر و مومنین باشیم و این هم از برکت انقلاب جمهوری اسلامی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند : قبل از پیروزی انقلاب همچنین برنامه‌های معنوی مثل اعتکاف حتی در شهرهایی مانند مشهد و قم  نداشتیم و امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی فضای معنوی توسعه پیدا کرده است و امروزه قشر جوان، تحصیل‌کرده، دانشجو و دانش‌آموز در مراسم‌ها شرکت می‌کنند و نیاز است برای جوانان برنامه‌های متنوع و فرهنگی خوبی برنامه کنیم.

امام جمعه موقت بابلسر افزود: جلسه‌های متنوع خوبی در این شهرستان تشکیل شده است که با حضور ارگان‌ها و نهادهای مربوطه برنامه جهت شرکت در اعتکاف برنامه‌ریزی شده است و باید ساماندهی افراد در اولویت باشد، آسیب‌شناسی‌های نسبت به سال گذشته انجام شده که امسال باید برطرف شود و تمامی مساجدها باید آمادگی خود را جهت حضور و ساماندهی معتکفان داشته باشند.

این مسؤول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: اعتکاف یکی از رویش‌های انقلاب است در زمان گذشته فقط طلاب‌ها شرکت می‌کردند اما امروز هزاران جوان جهت حضور اعتکاف شرکت می‌کنند. 

شکری گفت: مقام معظم رهبری در مشهد مقدس در ابتدای سال نقشه راه را مطرح کرده است و می‌توانید به کارنامه جمهوری اسلامی نگاه بیندازید در کشورمان استعداد و ظرفیت‌های گسترده وجود دارد که تا کنون استفاده نشده است اگر بتوانیم از آنها استفاده کنیم کارهای خوب پیش خواهد رفت، باید به جوانان اعتماد کرد و مدیریت را به جوانان مومن و متخصص داد و اعتماد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها