نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در پی توهین به قوم لر به مقام معظم رهبری نامه نوشت.
کد خبر: ۹۰۰۲۰۵۸
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، در پی اهانت‌های اخیر به قوم لر از سوی برخی مسئولین آیت‌الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد به مقام معظم رهبری نامه نوشت و خواستار رسیدگی ایشان در برخورد با اهانت کنندگان شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

محضر مبارک رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای دام‌ظله الوارف

 بعد التحیة والسلام

 به استحضار عالی می‌رساند، مدتی است اشخاص و جریانی با توهین به قوم لر به دنبال تحریک احساسات این مردم غیور و ولایی می‌باشند.
همان‌طور که حضرتعالی فرمودید: قوم لر در طول تاریخ به شجاعت و شهامت، دلاورمردی و وفاداری به اسلام و انقلاب، ولایت و رهبری شهره هستند و در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تقدیم 6500 شهید دین خود را ادا نمودند.
 با وجود محرومیت و آمار بالای بیکاری در استان لرستان، اما این مردم شریف، نجیب و اصیل با صبر و قناعت، سختی‌ها را به خاطر انقلاب اسلامی تحمل نموده و با حضور در صحنه‌های گوناگون حماسه‌های جاویدان متعددی را به نام خود رقم زدند.
 به نظر می‌رسد این ایستادگی و افتخارات قوم لر بر دشمنان و بدخواهان و افراد جاهل سنگین آمده و با توهین به آنان درصدد انتقام‌گیری هستند. قطعاً این‌گونه اقدامات اهانت‌آمیز علاوه بر حرمت شرعی، وحدت و همدلی و امنیت ملی را به مخاطره می‌اندازد.
اینجانب به نیابت از سوی مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان لرستان، ضمن محکوم کردن این‌چنین حرکات وقیحانه و مکاتبات توهین‌آمیز و غیرقابل توجیه، از مستطاب عالی استدعا دارم دستور فرمایید به پاس احترام به فداکاری و وفاداری این مردم انقلابی و ولایی و جلوگیری از تکرار اینگونه اقدامات مخل به وحدت و امنیت اقدامات مقتضی را مبذول دارند.

طول عمر پربرکت حضرتعالی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیداحمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد

 

ارسال نظرات