خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بوئین زهر گفت: اردوهای راهیان نور وسیله ای برای انتقال معنویت از مناطق عملیاتی به جامعه و نسل جوان می باشد و هر کدام از جوانان ما که از این سفر معنوی باز می گردند نور معنویت را در مرحله اول به خود و در مرحله بعد به جامعه تسری می دهند.
کد خبر: ۹۰۰۲۰۶۷
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام نجات وزیرخانلو، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا در جمع زائران راهیان نور بوئین زهرا به سخنرانی پرداخت.
وزیرخانلو با بیان اینکه پس از گذشت 39 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همچنان دشمنی ها باقی است و در تمامی حوزه های سیاست، اقتصاد و به خصوص فرهنگی مورد تهاجم دشمن قرار داریم افزود: ما نباید از جنگ نرم دشمن غافل شویم و باید خود را مهیا و آماده این جنگ نماییم.
وی در ادامه افزود: اردوهای راهیان نور وسیله ای برای انتقال معنویت از مناطق عملیاتی به جامعه و نسل جوان می باشد و هر کدام از جوانان ما که از این سفر معنوی باز می گردند نور معنویت را در مرحله اول به خود و در مرحله بعد به جامعه تسری می دهند.
وزیرخانلو گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، ارتقای فرهنگ عمومی و انتقال پیام شهیدان را از تاثیرات ابعاد فرهنگی راهیان نور دانست و افزود: همچنان که نثار جان شهدا، امنیت را برای ملت ایران به ارمغان آورده است قطعاً انوار قدسی آن ها حوزه های فرهنگی را هم صیانت خواهد کرد و چراغ راه نسل های آینده کشور خواهد شد.
مسئول تعلیم تربیت سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا، وصیت نامه شهدا را دریای عظیم معرفت دانست و عنوان کرد: اگر به وصیت نامه شهدا عمل شود مطمئناً در جامعه مشکلی پدید نخواهد آمد چون شهدا ستارگان هدایت بشر به سوی خداوند هستند.
2001/ت20/ب51

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها