خبرهای داغ:
حسینی گفت: در حال حاضر ۳۲کشور به نهضت جهانی نهج البلاغه پیوسته اند تا در خصوص روش و سیره حکومت حضرت علی آشنا شوند.
کد خبر: ۹۰۰۲۰۷۴
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرنگاربسیج در هویزه: پس از اینکه تعدادی از افراد اروپایی در پیاده روی اربعین با فرهنگ شیعه آشنا شدند تعداد ۹نفر از آنها درخواست بازخوانی نهج البلاغه داشتند که تا کنون تعداد مشتریان به ۱۲۰۰۰نفر می رسد.
سیدمحمدتقی حسینی مسئول غرفه نهضت جهانی نهج البلاغه در هویزه در گفتگوبا خبرنگار بسیج گفت:تا کنون بیش از12 هزار نفر از اتباع آلمان و فرانسه و سایر کشورهای اروپایی درخواست استفاده از نهج البلاغه را داشته اند که ابتدا از ۹ نفر شروع و در حال حاضر به حد نصاب قابل قبولی رسیده است.
وی در ادامه ضمن استقبال از طرح نهضت جهانی نهج البلاغه گفت:در این طرح ترجمه ابراهیم دشتی با قیمت ارزان به خوانندگان ارائه می شود و در ۶ ماه به پایان می رسد و برای یادگیری آن نیاز به خواندن متن عربی آن نیست.
حسینی گفت: در این طرح که با تولد حضرت زهرا (س) توسعه بیشتری یافت تعدادی از آمریکای لاتین درخواست کردند که با حجم انبوهی از تقاضا مواجهه شدیم و در حال حاضر ۳۲کشور به نهضت جهانی نهج البلاغه پیوسته اند تا در خصوص روش و سیره حکومت حضرت علی آشنا شوند.
مسئول غرفه نهضت جهانی نهج البلاغه در هویزه اشاره کرد: طبق فرامین رهبر انقلاب نهج البلاغه باید مرجع حکومت داری باشد و از سیره و منش امیرمومنان در جامعه و اداره کشور استفاده کرد.

1002/ت20/ب59

ارسال نظرات
پر بیننده ها