خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در جلسه ستاد سفرهای نوروزی استان از افزایش 40درصدی اسکان فرهنگیان در استان طی ایام نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۲۰۹۶
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی اظهار داشت: در راستای استفاده از قابلیت های استان در راستای رویداد تبریز ۲۰۱۸ دو کار عمده انجام گرفت، اول استفاده از ظرفیت های موجود آموزش و پرورش استان تا از درمانگاه ها، خانه معلم و دیگر امکانات این اداره کل بیشترین استفاده ممکن گردد و دیگری ایجاد ظرفیت های جدید در استان بود که در این راستا اقدامات خوبی به خصوص در سطح شهرستان ها صورت گرفته است.

وی با اشاره ای به افزایش مهمانان فرهنگی این اداره کل گفت: در اول فروردین امسال نسبت به یکم فروردین سال ۹۶، افزایش ۴۷ درصدی، در دوم فروردین افزایش ۴۴ درصدی و در سوم فروردین افزایش ۴۰ درصدی مسافران فرهنگی استان را شاهد بودیم.

پاشایی افزود: در سوم فروردین ماه، ۱۴ هزار فرهنگی از سراسر کشور فقط در مدارس استان اسکان داده شده اند که از این میزان نیمی از پذیرش ها مربوط به شهر تبریز می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره ای به نرم افزاری کردن خدمات این اداره کل گفت: امسال بیشتر خدمات خود را نرم افزاری کرده ایم تا ارائه خدمات به مسافران به شکل آسان تری صورت گیرد.

وی ادامه داد: امسال شهرداری تبریز به لحاظ واقع شدن در رویداد تبریز ۲۰۱۸ اجازه معرفی مراکز اسکان به صورت نصب بیلبورد و بنر نداده اند که همین امر سبب یکسری نارضایتی ها در بین مسافران شده که امیدواریم در این راستا، به شکل موقت اجازه نصب این بنرها به آموزش و پرورش داده شود.

ارسال نظرات