بوشهر - استاندار بوشهر گفت: تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام در شهرها و روستاهای استان بوشهر از اولویت‌های امسال است.
کد خبر: ۹۰۰۲۱۰۳
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر شنبه در دیدار با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش گردشگری است و شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی در استان هستیم.

وی اضافه کرد: تلاش شده تا شرایط مناسبی برای حضور و اسکان مسافران و گردشگران در استان بوشهر فراهم شود و بهبود امکانات و زیرساخت‌ها برای سال‌های آینده نیز در دستور کار است.

استاندار بوشهر ضمن تبریک سال نو بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کرده‌اند و همه باید برای تحقق این شعار بسیار مهم همه تلاش خود را به کار بگیریم.

وی حمایت از کالای ایرانی را به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های استان بوشهر در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: آحاد جامعه برای تحقق این شعار وارد عمل شوند و تولیدات داخلی به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرد.

گراوند خواستار همکاری و مشارکت مردم و مسئولان برای توسعه تولیدات داخلی و خرید کالای ایرانی شد و افزود: خرید کالای ایرانی زمینه‌ساز رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال خواهد بود.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران و فراهم کردن تسهیلات لازم برای حضور بیشتر بخش خصوصی در عرصه تولید و اقتصاد تصریح کرد: توسعه طرح‌های گردشگری از اولویت‌های استان بوشهر است.

استاندار بوشهر به اجرای طرح‌های مهم گردشگری در مناطق شهری و روستایی استان بوشهر اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه‌های مهم استان در سال جدید تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام در شهرها و روستاها است.

ارسال نظرات