خبرهای داغ:
صادق پور گفت: نفر از بسیجیان و مردم شریف شهرهای اقبالیه، محمود آباد، الموت و طارم سفلی، کوهین و شینقر با همکاری ادارات و بخش های مربوطه، در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۰۲۱۱۱
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین با تبریک سال نو اظهار داشت: ۱۰۰۰ نفر از بسیجیان و مردم شریف شهرهای اقبالیه، محمود آباد، الموت و طارم سفلی، کوهین و شینقر با همکاری ادارات و بخش های مربوطه، در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام شدند.

صادق پور عنوان کرد: ۸۰۰ نفر از زائرین در قالب کاروان و ۲۰۰ نفر هم زائرین خود جوش و خارج از کاروان در اردوگاه صاحب الامر عج خرمشهر به کاروان می پیوندند.

وی یادآور شد: زائرین در طول مدت حضور خود که به مدت 4 روز می باشد، از برخی مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، معراج شهداء و ... بازدید خواهند کرد .

وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای زائرین در طول سفر تدبیر شده است، یادآور شد: برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل: تهیه و توزیع بروشور، اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهداء جوائز انجام خواهد گرفت و تلاش شده است که اردوهای راهیان نور با بهترین کیفیت نسبت به سالهای گذشته برگزار شود.

4001/ت30/ب72

ارسال نظرات
پر بیننده ها