خبرهای داغ:
موسوی گفت: باید با برنامه ریزی های دقیق و مطالعه دو چندان از وضعیت عملیات ها و حال و هوای بسیجیان، آنچه اتفاق افتاده را برای جوانان بیان کنیم به دنبال بزرگنمایی نباشیم
کد خبر: ۹۰۰۲۱۱۳
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سید حسن موسوی راوی کاروان های یادمان شهدا و‌ مداح اهل بیت(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: راهیان نور تاثیر فراوانی در بالا بردن بینش معنوی نسل جوان امروز دارد و فرصتی است تا آنان بتوانند با حضور در این مناطق به خودسازی بپردازند.

وی گفت: آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار، شهادت، رشادت و ساده‌ زیستی و دلاور مردی‌های غیور مردان و رزمندگان اسلام و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مهم‌ترین هدف برگزاری این اردوها است.

مداح اهل بیت(ع) اظهار کرد: راهیان نور فرصت خوبی برای کسانی است که از کاروان شهدا جامانده و شهد شیرین شهادت را ننوشیده اند تا در دریای زلال راهیان نور غوطه ور شده و بارقه ای از شستشوی زنگار گنار در آنان هویدا شود.

موسوی عنوان کرد: قدم نهادن در سرزمین های نور، مانند قدم نهادن در سرزمین طوی می باشد که فخلع نعلک را باید در آن رعایت کنیم و قبل از ورود به آنجا باید قلب را به وسیله استغفار از تیرگی ها شستشو دهیم.

وی افزود: نکته حائز اهمیت در پاسداشت روز راهیان نور، آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب به ارزش های دفاع مقدس و شهدا و جانفشانی آنان می باشد.

راوی یادمان های شهدا اضافه کرد: باید با برنامه ریزی های دقیق و مطالعه دو چندان از وضعیت عملیات ها و حال و هوای بسیجیان، آنچه اتفاق افتاده را برای جوانان بیان کنیم به دنبال بزرگنمایی نباشیم.

1010/ت30/ب73

ارسال نظرات
پر بیننده ها