خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه راهیان نور استان قزوین:

بیش از ۱۱ هزار نفر زائر قزوینی از مناطق عملیاتی دیدن کردند

سرهنگ محرمعلی والدی گفت: از اواسط اسفند ماه که اعزام راهیان نور برای سال ۹۷ شروع شده است ۱۱هزار نفر درحوزه محلات،دانشجویی و دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام داشته ایم که این آمار جدای از حضور خودجوش مردم با وسایط نقلیه در منطقه عملیاتی بوده است.
کد خبر: ۹۰۰۲۱۲۰
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

بیش از ۱۱ هزار نفر زائر قزوینی از مناطق عملیاتی دیدن کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معاون اجرایی سپاه صاحب الامر پس از بازدید از منطقه عملیاتی شلمچه در گفتگو با خبرنگاربسیج گفت: راهیان نور بزرگترین جاذبه فرهنگی کشور بوده که امروزترویج فرهنگ شهدا از مسیر این حرکت عظیم فرهنگی می گذرد.
سرهنگ محرمعلی والدی ضمن تقدیر و تشکر از سردار شاهرخی به دلیل حمایت های بی دریغ و عوامل اجرایی و پشتیبانی برای اعزام زائرین به مناطق عملیاتی گفت: از استاندار محترم و فرمانداران ،بخشداران،شوراهای اسلامی،شهرداران و دهیاران و در حرکت عظیم کاروان راهیان نور با سپاه صاحب الامرعج همکاری ویژه داشتند تشکر می کنیم.
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ادامه اظهار داشت:برای شهدا و شناسایی راه آنان و ترویج در بین نسل های حال و آینده باید از طرفیت راهیان نور استفاده کرد وبا برنامه ریزی درست جذب حداکثری را انجام داد.

فرمانده قرارگاه راهیان نور استان قزوین افزود: امسال برخلاف سالهای گذشته حضور خودجوش مردم با وسایط نقلیه شخصی حضور یافتند و فرهنگ شهدا مردم را تحت تاثیر قرار داده و پیش بینی می شود در سالهای آینده با افزایش چشمگیر راهیان نور مواجه باشیم.
والدی تصریح کرد:علیرغم کمبود بودجه و مسایل مالی در ستاد مرکزی راهیان نور تصمیمات خوبی گرفته شد و منطقه عملیاتی هور بازسازی شده که با استقبال مردم مواجهه شد.

وی ادامه داد:کار در حوزه دفاع مقدس زیاد است و هر چه قدر تلاش جهادی و شبانه روزی شود نمی توان زحماتی که شهدا برای انقلاب و ملت کشیدند جبران کرد.
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) افزود:از اواسط اسفند ماه که اعزام راهیان نور برای سال ۹۷ شروع شده است ۱۱هزار نفر درحوزه محلات،دانشجویی و دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام داشته ایم که این آمار جدای از حضور خودجوش مردم با وسایط نقلیه در منطقه عملیاتی بوده است.
وی تصریح کرد:با آسیب شناسی هایی که صورت گرفته امسال بسیاری از نواقص مرتفع شد و رضایتمندی خوبی در بین زائرین حاصل شده است.
والدی در پایان گفت: زائر سرای سپاه صاحب الامر عج ضمن ارائه خدمت به زائرین استان قزوین تا کنون به زائرین و مسافرین بیش از ۱۰ استان خدمات داده شده است.

1002/ت30/ب74

ارسال نظرات
پر بیننده ها