خبرهای داغ:
سرپرست گروه جهادی ابناء فاطمه ماهشهر عنوان کرد:

تلاش‌موثر گروه‌های جهادی در جهت رفع محرومیت‌ها

سرپرست گروه جهادی ابناء فاطمه شهرستان ماهشهر گفت: تلاش‌های موثری در جهت رفع محرومیت‌ها صورت می‌گیرد اما حجم مشکلات زیاد است.
کد خبر: ۹۰۰۲۱۲۴
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

محمد عساکره در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی در ماهشهر اظهار کرد:اولویت فعالیت ما توجه به مناطق فقیرنشین و محروم است که در قالب ایجاد پروژه‌های عام‌ المنفعه، ساخت‌وساز منزل و کمک به اقتصاد خانواده‌ها است.

وی افزود: فعالیت‌های پزشکی‌ و درمانی و تامین مایحتاج از دیگر برنامه‌های حمایتی جهادی از افراد مستضعف است.

 

سرپرست گروه جهادی ابناء فاطمه شهرستان ماهشهر عنوان کردش:در همین راستا و با همکاری موسسه خیریه آل طه ماهانه ۲۰۰ بسته غذایی با اولویت خانواده‌های دارای دانش آموز توزیع می‌شود و این امر تاحدودی می‌تواند در رفع نیازهای اساسی کمک کند.

عساکره با بیان این‌که مردم همیشه در صحنه حاضر هستند، گفت: استقبال خوبی از فعالیت‌ها می‌شود و مردم با روحیه خوبی مشارکت می‌کنند و به لطف این مشارکت‌ها اقدامات به خوبی صورت انجام می‌شود.

وی ادامه داد:البته باید در نظر گرفت که در مقابل حجم بالای مشکلات و محرومیت، فعالیت‌های گروه‌های جهادی به چشم نمی‌آیید به همین جهت انتظار حمایت بیشتر از گروه‌های جهادی برای افزایش اثرگذاری داریم.

 

سرپرست گروه جهادی ابناء فاطمه شهرستان ماهشهر به دنبال اشتغال‌زایی برای افراد جویایی کار هستیم، تصریح کرد: سعی کردیم که با فراهم کردن فرصت‌های شغلی برای تعدادی از مددجویان که توان کار کردن را دارند، درآمدی کسب کرده و تنها منتظر کمک گروه جهادی و موسسه خیریه نباشند.

عساکره عنوان کرد: این فرصت‌های شغلی با مبالغ کمک ایجاد می‌شود که می‌توان به مشاغل خانگی اشاره کرد و ما مدعی نیستیم که کارخانه‌ای راه‌اندازی شده و توانستیم اشتغال افراد را تامین کنیم اما در حد توان کمک خوبی در این خصوص صورت می‌گیرد.

 

وی گفت: اکنون در گروه‌های جهادی دانش‌آموزان،دانشجویان و طلبه‌ها حضوری فعال دارند و افراد دیگری به صورت آزاد هم فعالیت‌ می‌کنند و این تلاش‌ها در طول سال ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها