خبرهای داغ:
مادر سردار شهید حسین قجه‌ای

مادر سردار شهید حسین قجه ای ،از المان مادر در زرین شهر رونمایی نمود.

طی مراسمی در روز 4 فرودین 97 روز شنبه گردش اول سال به دست مادر سردار شهید حسین قجه ای و با حضورجمعی از خانواده شهدا و ایثارگران و جمع کثیری ار مردم زرین شهر ، از المان مادر در زرین شهر رونمایی شد.
کد خبر: ۹۰۰۲۱۲۵
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، طی مراسمی در روز 4 فرودین 97 روز شنبه گردش اول سال به دست مادر سردار شهید حسین قجه ای و با حضورجمعی از خانواده شهدا و ایثارگران و جمع کثیری ار مردم زرین شهر ، از المان مادر در زرین شهر رونمایی شد.

میثم محمدی شهردار زرین شهر با اشاره به برگزاری جشن رونمایی از اِلمان مادر در زرین شهر اظهار کرد: مادر یکی از نعمت‌های گرانبهای الهی است که به انسان‌ها ارزانی شده و پیامبر اکرم (ص) در تبیین مقام مادر می فرماید «بهشت زیر پاهای مادران است» این حدیث حاکی از این است که بدون رضایت مادر نمی توان به بهشت و نعمت های بهشتی دست یافت و قطعا ارج نهادن به مقام مادر به خاطر زحمات فراوانی است که مادر متحمل می شود.

وی افزود: زن ایرانی ظرفیتی دارد که می تواند با الگو گرفتن از فاطمه زهرا (س) جایگاه والایی را کسب کند و ارزش وجودی این زنان همچون شمعی است که راه را در تاریکی برای افراد جامعه نمایان می‌کند و در این میان جایگاه مادران شهدا بسیار برجسته است.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: در سایه مهر و محبت مادری است که فرزندانی رشید و با ایمان تربیت شدند و دیروز در جبهه‌های حق علیه باطل در جنگ تحمیلی و امروز در دفاع از حرم حضور یافته و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و بر همین اساس شهدا نیز جایگاه خود را مدیون مادران عفیف و باتقوای خود هستند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، قدردانی از مقام شهدا و مادران شهدا همواره جزء اساسی‌ترین رویکردهای مسئولان نظام بوده است، بر همین اساس شهرداری زرین شهر اقدام به ساخت اِلمان مادر کرده و آن را به مادران شهدا و همه مادران مهربان زرین شهر تقدیم کرد.

محمدی اضافه کرد: اِلمان مادر در بوستان مادر زرین شهر نصب و همزمان با اولین شنبه سال ۱۳۹۷ با حضور مادر سردار شهید حسین قجه‌ای در مراسمی ویژه و با حضور آحاد مردم و مسئولان رونمایی شد.

وی یادآور شد: باید توجه داشت فضای خالی از هنر، قطعا جذابیت نداشته و فقدان جذابیت بوده و مانع ایجاد حس سرزندگی و نشاط در فضای شهری می شود و ساخت اِلمان‌هایی همچون اِلمان مادر می‌تواند در ارتقای کیفیت فضایی شهر و ایجاد نشاط و سرزندگی موثر باشد.

ارسال نظرات