خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامرعج خبر داد:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) گفت: از ابتدای مهرماه تا کنون ۳۱۷ روحانی تحت عنوان زائر و همراه کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند.
کد خبر: ۹۰۰۲۱۴۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) در باردید از مناطق عملیاتی در گفتگو با خبرنگار بسیج در شلمچه ضمن تبریک سال نو و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: ملایک الهی به پابوس شهدا می آیند و همه مردم قدران شهدا هستند که به شکر خدای متعال همه ساله با استقبال بیشتری مواجه می شود و بزرگترین کاروان فرهنگی کشور بوده و نیازمند توجه ویژه می باشد.
وی در ادامه اظهار داشت:سازمان بسیج طلاب استان قزوین با همکاری حوزه های علمیه، در بحث راهیان نور که از اول مهرماه سال ۹۶ آغاز شده است، در حوزه خواهران و بردران ۹۰ روحانی برای دانش آموزان و ۲۹ روحانی برای کاروانهای بسیج دانشجوئی توانسته است اعزام کند.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) تصریح کرد: در اعزام های عمومی نیز ۱۱۰نفر روحانی که برای هر اتوبوس ۲ نفر جهت کارهای فرهنگی اعزام داشته ایم، و از ۲۵ اسفند ماه ۲ اتوبوس از روحانیون طلاب و اساتید با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و بسیج طلاب به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در ادامه تصریح کرد: شهدا همه را دعوت به مهمانی کردند تا سال جدید را با پاکی شروع کنند و امیدواریم که استقبال مردم روز به روز گسترده تر و با شکوه تر برگزار شودتا بتوان مسیر شهدا را بهتر و با انسجام بیشتر ادامه دهیم.

1002/پ30/ب75

ارسال نظرات
پر بیننده ها