خبرهای داغ:
امیرحسین سلیمانی
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه شاهین شهرومیمه:
مسئول دفترنماینده ولی فقیه در ناحیه شاهین شهر و میمه گفت:اردوهای راهیان نور موجب تقویت اعتقادی نسل جوان می شود.
کد خبر: ۹۰۰۲۱۵۵
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، حجت الاسلام جواد احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه در مصاحبه با خبرنگار بسیج گفت:خداوند متعال در سوره ابراهیم آیه 5 میفرماید:ما موسی را با آیات خود فرستادیم و دستور دادیم قومت را از ظلمات به نور بیرون آر و ایّام اللّه را به آنان یاد آور! در این، نشانه‌هایی است برای هر صبر کننده شکرگزار.

جواد احمدی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)افزود:حضور در مناطق عملیاتی موجب تاثیرات عمیق اعتقادی ، روحی و روانی و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در بین مردم و خصوصا جوانان خواهد شد.

وی گفت:راهیان نور یک سفر معنوی انقلابی و بسیار با ارزش است که بعد از دوران دفاع مقدس پایه گذاری و بحمدالله سال به سال بهتر تر برگزار می شود.

حجت الاسلام احمدی افزود: راهیان نوریکی از بهترین راهکار های مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی اضافه کرد: خانواده های شهدا و جانبازان،موجب برکت سفرهای راهیان نور هستند و حضور آنها به جهت انتقال ارزشهای دفاع مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه شاهین شهر و میمه به نقش و تاثیر اردوی راهیان نور در زنده نگاه داشتن و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های امروز اشاره کرد و گفت: به این برنامه فرهنگی باید اهمیت بیشتری داده شود.

وی خاطر نشان کرد: لازم است در این اردوهای معنوی، جانفشانی و ایثار دلاورمردان ایران اسلامی بازگو شود.

حجت الاسلام احمدی افزود: امروز هم به برکت خون شهدای ایران اسلامی مسیر عزت و سربلندی را با اقتدار طی می کند که مایه افتخار است.

وی در پایان افزود:راهیان نور باید از آسیب تحریف و فراموشی برای همیشه محفوظ بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها