نیروهای آتش‌نشانی زنجان در مواجه با هرگونه شرایط جوی در شهر زنجان در آماده‌باش قرار دارند.
کد خبر: ۹۰۰۲۱۹۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی زنجان با اشاره به آمادگی آتش‌نشانان در مواجه با هرگونه شرایط جوی در شهر زنجان، گفت : نیروها با توجه به اعلام هشدارها در آماده باش قرار دارند.

سیدحمید موسوی با بیان اینکه سازمان هواشناسی پیش‌بینی وزش باد شدید در مناطق مختلف را اعلام کرده‌ است، افزود: به همین خاطر نیروها در آماده‌باش قرار دارند تا ساعات آینده را بدون هرگونه حادثه پشت سر بگذاریم.

وی اظهار داشت: هشدارهای لازم از سوی ارگان‌های ذی‌ربط به دستگاه‌ها ارسال شده است و همچنین شهروندان نیز در این  رابطه می توانند با توجه به اخطارها شرایط را به گونه ای مدیریت کنند تا روزهای  بدون حادثه‌ای را پشت سر بگذاریم.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی زنجان تصریح کرد: با توجه به بروز حوادث غیر مترقبه، لازم است آسیب پذیری محیط های شهری در ابعاد آموزش پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی مورد توجه قرار گیرد.

سیدحمید موسوی افزود: مناسب‌ترين راه مقابله با این حادثه، استحكام بخشيدن به بناهای موجود و نظارت دقيق بر ساخت و سازهای جديد به منظور رعايت مقررات مربوط به كاهش خطرات و همچنین آموزش مردم  است و ارتقاء ایمنی این سازه‌ها در برابر هرگونه حادثه است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با تاکید بر ضرورت توجه بر ایمنی عمومی شهر، گفت: مشارکت آحاد جامعه زمینه‌سازی ارتقاء ایمنی در شهر است.

وی اظهار داشت: شهر ایمن با کمک مردم ساخته می‌شود و باید اذعان کرد که 80 درصد حوادث در ارتباط مستقیم با عملکرد ناصحیح خودمان به‌عنوان یک شهروند است.

 

ارسال نظرات