معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل گفت: زنده نگه داشتن روحیه مقاومت، جهاد و دشمن ستیزی و فرهنگ شهادت طلبی در دفاع از دین و شریعت و ارزش‌های ملی و انقلابی از اهداف مهم سفر‌های راهیان نور می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۰۲۱۹۶
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

بازدید بیش از ۲۰ هزار و پانصد نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفتگ و با خبرنگار بسیج گفت: جهت حضور گسترده آحاد مختلف مردم در برنامه بازدید از یادمان های دفاع مقدس و در قالب کاروان‌های راهیان نور، این برنامه ها در ایام نوروز و عید رونق بیشتری یافته به گونه ای که حضور پرشمار و متراکم مردم صحنه های شورانگیز و باشکوهی را رقم زده است.

وی با اشاره به تقویت باورها و روحیه شهادت طلبی در سنین پایین گفت: مرحله اول اردوهای راهیان نور با حضور هزار و شصد و پنجاه نفر از دانش آموزان پسر استان اردبیل از تاریخ 5 تا 14 اسفند در مناطق عملیاتی جنوب به اتمام رسید.

سرهنگ پاسدار شکر عبدی در ادامه از بازدید بیش از هزار و صد نفر از دانشجویان خواهر و برادر استان در قالب کاروان های راهیان نور از منطقه عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر د اد.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام تصریح کرد: تا پایان عید 3 هزار نفر در قالب اقشار مختلف بسیج استان اعم از بسیح مهندسین، کارگری، کارمندان، اصناف و اساتید از این مناطق بازدید خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل با اشاره به حضور پرشمار مردم استان در کاروان‌های راهیان نور، اظهار داشت: مردم ولایتمدار استان اردبیل  با حضور در سفر معنوی، حماسی و آموزنده راهیان نور ارادت خود را  به شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس همواره نشان می دهند.

سرهنگ عبدی بازدید از مناطق عملیاتی در قالب اردوهای راهیان نور را از بسترهای بسیار مناسب برای انتقال فرهنگ، ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس و شهیدان و حماسه سازان آن دوران معرفی و تاکید کرد: زنده نگه داشتن روحیه مقاومت، جهاد و دشمن ستیزی و فرهنگ شهادت طلبی در دفاع از دین و شریعت و ارزش های ملی و انقلابی از اهداف مهم این سفر عنوان کرد.

وی در انتها با اشاره به حضور و بازدید بیش از 20 هزار و پانصد نفر در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب گفت: اردوهای راهیان نور می‌تواند در زنده نگه داشتن یاد ۲۱۸ هزار شهید و انتقال آرمان‌های این شهیدان به نسل جوان موثر باشد به‌طوری که همه ساله شاهد حضور پرشورتر آحاد مردم و جوانان در این مناطق هستیم .

ارسال نظرات