خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج):

رسانه ها پرچمدارفرهنگ جهاد و شهادتند

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامرعج:رسانه ها به دلیل توانایی در هدایت افکار عمومی پرچمدا ترویج فرهنگ جهاد و شهادت هستند.
کد خبر: ۹۰۰۲۲۳۱
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: شهدا برای یک ملت و اسلام از همه چیز خود گذشتند و ما هم برای کاستی ها نباید کم کاری کنیم بلکه با کار جهادی برای رفع آن بکوشیم تا زمینه ترویج و تعالی فرهنگ راهیان نور که تبیین ارزشهاست فراهم شود.
محمد کشاورز ضمن اشاره به فرهنگ جذب در راهیان نور گفت: در برخورد با زائرین باید نهایت دقت و ظرافت را به خرج داد تا خدای ناکرده دافعه ایجاد شود اما با رشد چشمگیری که در طی سالهای اخیر در بحث راهیان نور اتفاق افتاده باید مسیر خود را با دید کارشناسی برای انتقال فرهنگ ادامه دهد.
وی تصریح کرد: همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند باید زائرین با بصیرت زیارت کنند و فقط روایتگری و مداحی نباشد بلکه در کنار همه اینها ارتباط دلی برقرار شود با تنهایی و خلوت در درون خود ارتباط مکانی برقرار نماید.
مسئول سازمان بسیج سپاه صاحب الامر(عج) افزود: خبرنگارانی که به مناطق راهیان نور اعزام می شوند و کسانیکه به هردلیلی نتوانستند حضور پیدا کنند بایدبا نوشتن تحلیل ها و یادداشت و مقاله در تبیین فرهنگ شهدا تلاش کنند.
کشاورز در پایان گفت:مدافعان حرم نمونه بارز انتقال فرهنگ دفاع مقدس و شهدا به نسل امروز هستند که کیلومترها دورتر از کشور و در غربت جانانه جنگیدند و الگو برداری از شهدا تا ابد ادامه خواهد داشت.

1002/پ30/ب78

ارسال نظرات
پر بیننده ها