خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج):
دیدار حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) با کمیته فرهنگی و خادمین راهیان نور استان قزوین در زائر سرای خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۲۲۴۹
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

این دیدار با که حضور سرهنگ والدی مسوول قرار گاه راهیان نور سپاه صاحب الامر (عج) و حجت الاسلام مصطفایی مسوول بسیج طلاب استان قزوین برگزار شد، حجت الاسلام معبودی ضمن تقدیر تشکر از دست اندرکاران راهیان نور گفت: خادمین راهیان نور باید نماد اخلاق و رفتار باشند تا بتوانندجادبه خوبی ایجاد نمایند این سرزمین مقدس بوده و سجده گاه سرداران و فرزندان شهید این مملکت بوده که هنوز صدای یا زهرا و یا ابا عبدالله آنها در گوش ما طنین انداز است.
وی در ادامه اظهار داشت: خدای متعال گل های نابی را گل چین کرد که از بهترین های امت و انقلاب بودند در این مکان فرشته ها و ملائک الهی تبرک می جویند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج )گفت: الگو برداری از شهدا جامعه را در برابر حوادث و فتنه ها بیمه می کند و شما مصداق آیه شریفه هستید که برای رضای خدا جهاد می کنید.
وی تصریح کرد:راهیان نور بزرگترین کاروان فرهنگی کشور می باشد که پذیرایی و مدیریت آنها بر عهده شماست وشما باید الگویی برای زائرین باشید، زیرا تمام رفتار و اعمال شما تاثیر گذار در  این حرکت عظیم خواهد بود.

معبودی در ادامه ضمن تهاجم گسترده فرهنگی دشمن گفت:راهیان نور ابزار فرهنگی و سد دفاعی محکمی در برابر توطئه های دشمنان بوده زیرا روحیه جهاد و شهادت را تقویت کرده و در هشت سال دفاع مقدس با این روحیه توانستیم در برابر تمام دنیای سلطه بایستیم.

در ابتدا جلسه گزارشی از عملکرد کارکنان و خادمیاران توسط مسوول اردویی راهیان نور ارائه شد.حمدالله آشوری مسئول اردویی راهیان نور از تلاش جهادی خواهران و برادران در خدمت رسانی به زائرین تشکر کرد.

1002/پ30/ب80

ارسال نظرات
پر بیننده ها