خبرهای داغ:
شهردار قم:

وضعیت شهر قم مطلوب‌تر از دیگر کلان‌شهر‌های کشور است

شهردار قم با تاکید بر اینکه وضعیت شهر قم در بین کلان‌شهر‌های کشور بهتر است گفت: این وضعیت به خاطر عنایات الهی به این خطه مقدس است و باید تلاش کنیم این نورانیت در سال ۹۷ بیشتر شود.
کد خبر: ۹۰۰۲۲۶۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
وضعیت شهر قم مطلوب‌تر از دیگر کلان‌شهر‌های کشور است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار نوروزی با مدیران و پرسنل شهرداری قم، با بیان اینکه اگر کاری در شهر قم صورت می‌گیرد در ذیل عنایات خداوند و حضرت معصومه (س) است اظهار کرد: بدون عنایت معصومین ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم؛ وظیفه ما در این شرایط این است که انسجام و وحدت خود را در حوزه‌های مختلف حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه حق مردم است که نقد بر مدیریت کشور داشته باشد تصریح کرد: با این وجود هیچ‌کس نمی‌خواهد که گردی بر پیکره نظام اسلام بنشیند؛ وقتی بحث بود و نبود نظام مطرح است همه از جان و دل مایه می‌گذارند و همین انسجام است که طلسم‌های دشمن را باطل کرده است.
شهردار قم اظهار کرد: اگر در شهرداری وحدت و انسجام نباشد هیچ کاری جلو نمی‌رود؛ نقشه راه ما برای سال ۹۷ مشخص است و باید با انسجام و همدلی و صمیمیت دست به دست هم دهیم و وظایف خود را پیش ببریم.
وی افزود: شهرداری‌ها گرفتاری‌های بودجه‌ای دارند، اما با تمام مشکلات می‌توانیم گام‌های بلندی را رو به جلو برداریم و همه باید این دغدغه را داشته باشند که ما در حال خدمت در حرم اهل بیت (ع) هستیم و می‌خواهیم شهر را به سمتی ببریم که مورد عنایت معصومین باشد.
سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه وضعیت شهر قم در بین کلان‌شهر‌های کشور بهتر است گفت: این وضعیت به خاطر عنایات الهی به این خطه مقدس است و باید تلاش کنیم این نورانیت در سال ۹۷ بیشتر شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار