با بدرقه مسئولان صورت گرفت

اعزام جمعی از جوانان بسیجی اردکانی به اردوهای جهادی در روستای رباط پشت بادام

در راستای محرومیت زدایی از روستاها، جمعی از جوانان بسیجی اردکانی به اردوهای جهادی در روستای رباط پشت بادام اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۰۲۲۸۶
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به منظور کمک به توسعه روستا‌ها و محرومیت زدایی، جمعی از جوانان بسیجی اردکانی به اردو‌های جهادی در روستای رباط پشت بادام اعزام شدند.
مسئول گروه جهادی شهید مهدی فتوحی در این زمینه گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع محرومیت زدایی از روستا‌ها و با عنایت به تأکید ویژه امام جمعه محترم شهرستان، برنامه اردوی جهادی ویژه نوروز ۹۷ تا هشتم فروردین با حضور ۴۰ نفر از برادران و ۱۵ نفر از خواهران بسیجیدر روستای رباط پشت بادام اردکان اجرا می‌شود.
وی افزود: حوزه‌هایی که این جهادگران جوان در آن فعالیت می‌کنند در زمینه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی است که در زمینه بهداشت دهان و دندان با حضور دندانپزشک به روستائیان خدمات رایگان ارائه خواهد شد.
محمدحسین آرامی اردکانی گفت: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی نیز با حضور جمعی از طلاب و روحانیون برنامه‌هایی شامل برگزاری نماز جماعت، کلاس مشاورهو مهارت‌های زندگی برای بانوان روستا، کار با کودک، کلاس آموزش نمد دوزی، بهسازی فضا‌های مدارس، طراحی و نقاشی دیواری در سطح روستا و همچنین برگزاری جشن ولادت حضرت امام جواد (علیه السلام) اجرا می‌شود.
ویاظهار داشت: فعالیت شاخص گروه جهادی شهید فتوحی در زمینه عمرانی شامل بهسازی و تعمیر دو باب منزل مسکونی روستائیان می‌باشد که از قبل شناسایی شده است و در این زمینه خدمات رایگان ارائه خواهد شد.
مسئول گروه جهادی شهید فتوحی در پایان از همکاری صمیمانه دفتر امام جمعه اردکان، حوزه‌های علمیه امام صادق (علیه السلام) و فاطمه الزهرا (سلام الله علیها)، ناحیه مقاومت بسیج، دهیاری و شورای اسلامی روستای رباط پشت بادام برای فراهم کردن زمینه‌های لازم جهت اجرای این برنامه تشکر و قدردانی کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار