خبرهای داغ:

12کاروان از بسیجیان و مردم فلاورجان راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند

500 نفر از بسیجیان و مردم این شهرستان درقالب دوازده کاروان جهت بازدیداز مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق باشهدای عزیزبه مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام شدند. زائرین اعزامی پس ازثبت نام درحوزه های مقاومت بسیج برادر و خواهر به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۰۲۲۸۷
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، ستوانیکم پاسدارمیثم محمدی مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان با اشاره به آغاز ثبت‌نام عموم مردم در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان برای شرکت در اردوهای راهیان نور اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، 20 کاروان از شهرستان فلاورجان از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی افزود: همزمان با ایام پایانی سال، بیش از 500 نفر در قالب 12 کاروان توسط ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در قالب 4 مرحله و 8 کاروان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج به صورت مجزا به این مناطق اعزام می‌شوند.

مدیر اردویی و گردشگری ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان با اشاره به کاهش تعداد کاروان‌‌های اعزامی نسبت به سال گذشته گفت: کاروان‌ها به صورت خانوادگی اعزام می‌شوند و به مدت 2 روز از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند. مدت برگزاری اردوها 4 روز است؛ همچنین کاروان‌هایی که توسط پایگاه‌ها اعزام می‌شوند مدت زمان بیشتری را در مناطق عملیاتی حضور دارند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای اردوهای راهیان نور بیان کرد: با توجه به اینکه کنگره ملی سرداران و یک‌هزار و 300 شهید خط شکن شهرستان فلاورجان در اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود تمام اتوبوس‌ها به تصاویر شهدای شهرستان مزیّن شده است، همچنین در محل اسکان زائران، فعالیت‌های تبلیغی درباره کنگره ملی انجام شده است.

ارسال نظرات