فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد گفت: در قالب کاروان راهیان نور بسیجیان خواهر شهرستان پارس‌آباد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۰۲۲۸۹
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

اعزام خواهران بسیجی پارس‌آباد به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری ظهر امروز در مراسم بدرقه اعزام کاروان راهیان نور خواهران بسیجی شهرستان پارس‌آباد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: در قالب کاروان راهیان نور  بسیجیان خواهر محلات شهرستان پارس‌آباد در قالب دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود:‌ این کاروان شامل 95 نفر از خواهران بسیجی محلات و اقشار بوده که به مدت پنج روز در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور یافته و از برنامه‌های در نظر گرفته شده در طول این ایام برخوردار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد بازدید شرکت‌کنندگان در کاروان‌های راهیان نور از یادمان‌های شهدا را از برنامه‌های این کاروان دانست و بیان کرد: طلایه، اروندکنار، شلمچه، دهلاویه، هویزه و  فکه از جمله مناطقی بوده که بسیجیان خواهر از آن بازدید می‌کنند.

نوری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از مهمترین اهداف این اعزام‌ها برشمرد و تصریح کرد: آشنایی جوانان و بسیجیان با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و مناطقی که جوانان این مرز و بوم در این هشت سال در آن ایثار، فداکاری و جوانمردی کرده‌اند از دیگر اهداف برگزاری این اعزام‌ها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه راهیان نور احیاگر روحیه جهادی در بین جوانان و بیان حقایق و واقعیت‌های جنگ و ظلم و ستم دشمنان است گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور از مهمترین برنامه‌های فرهنگی در راستای مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان و تهاجم فرهنگی بوده که می‌تواند تاثیرات به‌سزایی در این حوزه داشته باشند.

ارسال نظرات