خبرهای داغ:
عضو شورای شهر قم تاکید کرد

توسعه ظرفیت‌های پارکینگ شهر با حمایت شورای شهر

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری با حمایت شورای شهر برنامه‌های ویژه‌ای را در زمینه توسعه ظرفیت‌های پارکینگ شهر اجرایی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۰۲۳۳۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
توسعه ظرفیت‌های پارکینگ شهر با حمایت شورای شهر
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، زین‌العابدین قراچورلو با اشاره به مشکلات گردشگری در قم و ضرورت رشد و توسعه امکانات و خدمات در این شهر اظهار کرد: شورای شهر در این زمینه باید وارد شود، چرا که ما مشکلاتی در این زمینه در شهر قم داریم خصوصا در زمینه اسکان و پارکینگ که باید تقویت زیرساخت‌ها مد نظر باشد.

وی نقش شورا در زمینه تقویت زیرساخت‌های گردشگری مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: یکی از مشکلات شهر قم محل استقرار خودرو‌های زائرین است که دغدغه‌های زیادی را برای آن‌ها فراهم می‌کند و اگر فضای خوبی در این زمینه فراهم نشود به آن‌ها اجازه نمی‌دهد که در زمان حضور در شهر قم با آرامش به بازدید از مکان‌های گردشگری بپردازند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر شهرداری با حمایت شورای شهر در حال توسعه ظرفیت‌های پارکینگ شهر است گفت: با مصوبه شورا تملکات در زمینه توسعه پارکینگ‌های شهر و حمایت از سرمایه‌گذاران در این زمینه افزایش یافته و امیدواریم بتوانیم طی سال‌های آینده بخش زیادی از این مشکل در شهر قم را مرتفع سازیم.

وی تصریح کرد: البته طبیعتا هرچه که پارکینگ‌ها بیرون از شهر احداث شود شرایطی بهتری برای شهر ایجاد خواهد شد و به همان نسبت تردد‌های غیرضروری داخل شهر کاهش یافته و به مدیریت شهر کمک خواهد کرد.
ارسال نظرات