خبرهای داغ:
سخنگوی شورای شهر قم تاکید کرد

حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه توسعه پارکینگ‌های عمومی در قم

سخنگوی شورای شهر قم از حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه توسعه پارکینگ‌های عمومی در قم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۲۳۳۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه توسعه پارکینگ‌های عمومی در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمود مسگری یکی از بحث‌های مهم شهر قم را توسعه پارکینگ‌های عمومی عنوان کرد و گفت: در زمینه تملک پارکینگ‌های عمومی شورا و شهرداری بودجه بسیار خوبی را اختصاص داده‌اند و حمایت از سرمایه‌گذاری نیز در این زمینه در دستور کار شهرداری است.
وی با بیان اینکه پروژه‌هایی برای توسعه پارکینگ عمومی در مناطق یک و هفت در دستور کار شهرداری است گفت: تملکات این پروژه‌ها در حال انجام است تا بتوانیم طی سال‌های اخیر خصوصا در هسته مرکزی شهر مشکل پارکینگ را برطرف کنیم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم تخصیص بخشودگی‌ها و تخفیف‌هایی در زمینه عوارض در حوزه سرمایه‌گذاری توسعه پارکینگ‌های عمومی را مورد توجه قرار داد و گفت: در بحث پروانه‌ها و... حمایت‌هایی را در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم خصوصا با محوریت بلوار پیامبر اعظم و بلوار امام رضا (ع) توسعه پارکینگ داشته باشیم.
وی توسعه ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری قم را مورد توجه قرار داد و افزود: احداث باغ پرندگان، آکواریوم شهری و پارک بزرگ شهر قم از جمله برنامه‌های ویژه شهرداری در حوزه گردشگری و تفریحی است که امیدواریم با این اقدامات شاهد افزایش ماندگاری زائر در شهر قم باشیم.
ارسال نظرات