خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان:

اردوی راهیان نور مأیوس کننده دشمنان نظام است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع کاروان راهیان نور گفت:اردوی راهیان نور مأیوس کننده دشمنان نظام است.
کد خبر: ۹۰۰۲۳۳۸
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حسن زاده در جمع پرشور مردم سمنان در سرزمین نور با اشاره به استقبال پرشور و گسترده مردم از این سفر معنوی گفت:به لطف پروردگار امسال هم شاهد حضور گسترده مردم، خواهر و برادر، دختر و پسر، خانواده‌ها و پیر و جوان هستیم در مجموعه یادمان‌های عزیز و مقدس شهدا در راهیان نور.
وی افزود:امسال بهار طبیعت مقارن شده است با بهار معنویت یعنی ماه رجب. این تقارن انگار اتصالی برقرار کرده در دل و ذهن مردم و مردم را کشانده به سرزمینی که قدمگاه شهداست. سرزمینی که سجده گاه و قتله گاه شهدای عزیز ما است و این حضور پرشور جوانان ما بسیار نوید بخش است.
سردار حسن زاده در ادامه گفت: این حضور پرشور پیامی دارد. مردم و جوانان عزیز ما می‌خواهند با این حضور بگویند که همچنان راه شهدا را ادامه می‌دهند؛ و همچنان پیرو واقعی شهدا هستند و گوش به فرمان، ولی امر مسلمین که ببینیم چه می‌خواهد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پایان گفت: مهمترین پیام این حضور برای دشمنان و ضد انقلاب‌ها این موضوع است که بفهمند که مردم ما همچنان آماده مأیوس کردن دشمنان خود هستند٬ از اینکه بتوانند به انقلاب ما و به دین و مقدسات ما لطمه و ضربه بزنند. این نوید بخش و پیام این حضور معنوی و پر معنای عزیزان ما از سراسر کشور در سرزمین پر از نور و معنویت و اردوی راهیان نور است
ارسال نظرات
پر بیننده ها