مهمترین سرمایه برای کشور نسل جوان می باشد و تکثیر نسل برای کشور ایران مناسب است چون ظرفیت و زمینه قبلی در آن وجود دارد و رفاه نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است.
کد خبر: ۹۰۰۲۳۹۳
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان طارم  در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه ناحیه طارم به مناسبت عید نوروز ضمن تبریک سال جدید خدمت ملت شریف ایران اسلامی گفت: انتخاب شعار سال از طرف رهبر معظم انقلاب به نام حمایت از کالای ایرانی کاری مبارک است.

حجت الاسلام محمد صادقی پور افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران برای چندمین بار به مسئله افزایش جمعیت اشاره کرده است.

وی اظهار داشت: قبیله گرایی سیاسی آفتی است برای کشور،بدیهی است کار خوب، خوب است از هر کسی باشد و کار بد بدست از هرکسی باشد و آن را انجام دهد.

امام جمعه شهرستان طارم تصریح کرد: شایسته است اشرافی گری،اسراف و استفاده از کالاهای خارجی در سطح کشور از میان برداشته شود تا مشکل اشتغال و تولید داخل حل شود.

حجت الاسلام محمد صادقی پور افزود: مهمترین سرمایه برای کشور نسل جوان می باشد و تکثیر نسل برای کشور ایران مناسب است چون ظرفیت و زمینه قبلی در آن وجود دارد و رفاه نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است.

گفتنی است، فرمانده سپاه ناحیه طارم، جانشین و مسئول حفاظت اطلاعات و جمعی از کارکنان ناحیه به مناسبت عید نوروز با خانواده های شهیدان ذکرعلی بهرامی و شهید احمدی دیدار کردند.

 

 

 

 

ارسال نظرات