خبرهای داغ:
بازدید سرزده معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) از آشپزخانه راهیان نور در اهواز:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) گفت: هدف از بازدید های سرزده کنترل و ارتقا سطح بهداشت برای تغذیه زائرین بوده تا بتوانیم بهترین پذیرایی را با کیفیت مطلوب ارائه دهیم.
کد خبر: ۹۰۰۲۴۰۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷

روزانه۳۶۰۰پرس غذا به زائرین ارائه می شودبه گزارش خبرنگار بسیج در قزوین، از اهواز مسوول قرارگاه مرکزی راهیان نور صاحب الامر(عج) به طور سرزده از آشپزخانه راهیان نور در اهواز بازدید کرد.
سرهنگ پاسدار محرمعلی والدی ضمن تشکر از دست اندرکاران تدارکات و تامین غذای زائرین در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: هدف از بازدید های سرزده کنترل و ارتقا سطح بهداشت برای تغذیه زائرین بوده تا بتوانیم بهترین پذیرایی را با کیفیت مطلوب ارائه دهیم.
وی در ادامه افزود:بحث بهداشت و درمان به همراه غذا و دارو از مهمترین برنامه های کاری بوده که به طور جدی با بازرسی هاب مکرر و سر زده صورت می گیرد و در این راستا پرسنل زحمت کش آشپزخانه با کار جهادی و شبانه روزی در سه وعده صبحانه ،نهار و شام بیش از ۳۶۰۰وعده غذایی گرم به زائرین ارائه می دهند.
مسوول قرارگاه مرکزی راهیان نور اظهار داشت: سلامت جسم و روح زائرین برای ما اهمیت دارد و باید تلاش کرد و پیش بینی های لازم را انجام داد تا خدای ناکرده مشکلات جسمی و روحی متوجه زائران راهیان نور نشود.

روزانه۳۶۰۰پرس غذا به زائرین ارائه می شود

1002/پ30/ب94

ارسال نظرات
پر بیننده ها