خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(ع):

حضور زائران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس باعث جلوگیری از تحریف تاریخ جنگ می شود

حجت الاسلام معبودی گفت: هدف زائرین از حضور در منطقه عملیاتی و یادمان های هشت سال دفاع مقدس جلوگیری از تحریف و از یاد نبردن رشادت ها و فداکاری های رزمندگان است.
کد خبر: ۹۰۰۲۴۲۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین در مراسم افتتاحیه کاروان راهیان نور سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در خرمشهر با تبریک سال نو اظهار داشت: مناطق عملیاتی دفاع مقدس، مکان بسیار مقدسی است که به خون هزاران شهید آغشته شده است که باید قدر آن را دانست.

معبودی کفت: هر ملتی برای خود نقطه عطفی دارد که تاریخ اسلام هم این نقطه مشهود است، پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از نقاط عطف این ملت می باشد که سرنوشت کشور را به دست خود گرقتند و به نوعی استقلال یافتد.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از نقاط عطف ملت ایران همین دفاع مقدس هشت ساله بود که مانند برگ زرینی در دفتر ملت ایران ثبت شده است.

معبودی یادآور شد: در هر نقطه عطفی تحریف هم وجود دارد که در بحث دفاع مقدس برخی بدنبال این هستند که این رشادت ها و فداکاری ها از یاد ملت ایران برود و یا آن را وارونه جلوه دهند و نشان دهند که جنگ ما اشتباه بوده است و امروز هم می گویند در مقابل استکبار استقامت نکنیم و بدنبال سازش هستند.

این مسئوول تأکید کرد: هدف زائرین از حضور در منطقه عملیاتی و یادمان های هشت سال دفاع مقدس جلوگیری از تحریف و از یاد نبردن رشادت ها و فداکاری های رزمندگان است.

وی با اشاره به دلایل پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: عواملی چون ایمان و توکل به خداوند متعال، رهبری امام خمینی (ره) که حقیقتا در وحدت و انسجام رزمندگان تاثیر گذار بود و عامل سوم حضور انسانهای شجاع و با ایمان مانند شهید بابایی، همت و... که امروز مثل ستاره می درخشند، می باشد.

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین در خاتمه عنوان کرد: به حول قوه الهی ملت ایران با توکل بخدا و ایمان با اراده مسمم زیر پرچم ولایت و به برکت خون شهدا هیچ آسیبی به این کشور نخواهد رسید.

4001/پ30/ب96

ارسال نظرات
پر بیننده ها