معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

مسئولان باید در استفاده از کالای ایرانی پیش‌قدم باشند

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این ‌که تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» نیازمند همراهی جدی مردم و مسئولان است، گفت: مسئولان دولتی باید در استفاده از کالای ایرانی پیش‌قدم باشند.
کد خبر: ۹۰۰۲۴۲۴
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدصادق پورمهدی اظهار کرد: حمایت از تولید داخلی و خرید کالای ایرانی مساله‌ای فرهنگی و ضروری است نسبت به ایجاد فرهنگ استفاده از تولید داخل گام‌های جدی برداشته شود.
وی ادامه داد: امروز جوانان ما در عرصه‌های مختلف علمی در دنیا حرف برای گفتن دارند و برای استفاده از این توانمندی‌ها باید ضمن اعتماد به جوانان مسیر را برای فعالیت آن‌ها هموارتر کنیم.
پورمهدی با تأکید بر اینکه ما در عرصه‌های صنعتی نیازمند به‌روزرسانی فناوری در کشور هستیم، گفت: حمایت از تولید داخل باید هم‌زمان با مسلح شدن به دانش روز دنیا باشد و در مواردی که نیاز است ما باید دانش و فناوری موردنظر را وارد کنیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه در عرصه فنی و مهندسی، بسیاری از محصولاتی که به‌کاربرده می‌شود تولید داخل است و ما در بخشنامه‌های مختلف نیز از مسوولان مربوطه درخواست خواهیم کرد تا استفاده از محصول داخلی را در اولویت قرار دهند.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، بر ضرورت افزایش روحیه کار در بین نسل جوان تاکید کرد و گفت: برای اعتلا و استقلال کشور همه باید تلاش کنیم.
وی افزود: با وضعیت فعلی اقتصادی حاکم بر کشور به‌ جای هشت ساعت باید 14 ساعت کارکنیم تا بتوانیم بهره‌وری را در بخش‌ها مختلف افزایش دهیم.
پورمهدی خاطرنشان کرد: مردم ما در شرایط بسیار سخت از کشور خود حمایت کردند و امروز نیز با وحدت و انسجام حول محور نظام جمهوری اسلامی به پیشرفت کشور کمک خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار