خبرهای داغ:
آیت‌الله جوادی آملی در دیدار مدیران استان قم مطرح کرد

توجه به جایگاه فرهنگی قم در اجرای طرح‌های اقتصادی/تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه تمام

یکی از مراجع تقلید با اشاره به اجرای برخی پروژه‌های تجاری در مرکز شهر قم گفت: طرح‌های اقتصادی شهر قم متناسب با جایگاه فرهنگی این شهر باشد.
کد خبر: ۹۰۰۲۴۳۷
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
توجه به جایگاه فرهنگی قم در اجرای طرح‌های اقتصادی/تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه تمام
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله عبدالله جوادی آملی در دیدار استاندار و مسئولان ارشد استان قم طی سخنانی با اشاره به اهمیت نیازسنجی قبل از آغاز طرح‌های عمرانی گفت: باید چشم انداز پروژه‌های عمرانی قبل از شروع به کار مشخص باشد.

این مرجع تقلید کاربری پروژه‌های تجاری در مرکز شهر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: طرح‌های عمرانی و تجاری باید متناسب با جایگاه فرهنگی شهر قم باشند.

وی در ادامه با تاکید بر فراهم شدن بستر‌های توسعه اشتغال، افزود: سرمایه گذاری در شهر قم باید به سمت تولید و اشتغال هدایت شود.

آیت الله جوادی آملی همچنین پروژه‌های نیمه کاره شهر قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در اسرع وقت برای استفاده عموم آماده شوند.

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات دولت در سال ۹۶ ارائه داد و گفت: موفقیت‌های حاصل شده در عرصه‌های مختلف نتیجه تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف بوده است.

استاندار قم با اشاره به شعار سال ۹۶ افزود: در زمینه اشتغال و بسترسازی برای سرمایه گذاری در مسیر تولید، در استان قم گام‌های خوبی برداشتیم.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ نیز تحقق حمایت از تولید داخلی را با قوت پیگیری خواهیم کرد و این مسئله جزء اولویت‌های اصلی همه بخش‌های دولت است.

حجت الاسلام نمازی مشاور امور روحانیت وزیر کشور نیز در این دیدار ضمن ابلاع سلام وزیر کشور، با اشاره به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در زمینه کاهش مشکلات اجتماعی گفت: وزارت کشور نیز کاهش آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار قرار داده است.

وی در ادامه به بحث حمایت از تولید داخلی اشاره و خاطرنشان کرد: مجموعه‌های زیرنظر وزارت کشور از جمله استانداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور موظف به خرید کالای داخلی شده‌اند.

ارسال نظرات