خبرهای داغ:
مسئول اردویی و گردشگری سپاه ناحیه نطنز گفت: دومین گروه بسیجیان شهرستان در قالب کاروان 220 نفر به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۰۲۴۴۴
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، تعداد 220 نفر از بسیجیان در قالب اردوی راهیان نور به سرپرستی حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) ، کوثر و حضرت زینب (س) شهرستان نطنز به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

سرگرد پاسداراحسان قاسمی افزود: بسیجیان شهرستان به مدت سه روز با مناطق جنگی و یادمان‌های دوران دفاع آشنا می‌شوند.

در ادامه سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان فرمانده سپاه ناحیه نطنز ضمن تبریک به مناسبت سال جدید گفت : نسلی که هیچ چیز از آن زمان را ندیدند و این خاطرات یادگاران جنگ است که جوانان امروز را با فداکاری‌ها و رشادت‌های جوانان آن زمان آشنا کرده و آنان را عاشق و شیدا می‌کند و این عشق پنهان‌شدنی نیست و هر سال حضور پرشکوه جوانان در مکان‌های عملیاتی، گویای این عشق است.

کارهای زیبا و اصیل همیشه مردمی‌اند، مثل چشمه می‌جوشند و جاری می‌شوند و وقتی در پایین‌دست‌ها تشنگان از آن سیراب شدند، سرچشمه فراموش می‌شود. اگرچه تأثیرگذار و ماندگارند، اما آغازشان در مَـــهِ ابهام فرو رفته است و این ابهام نیز به زیبایشان می‌افزاید، کاروان‌های زیارتی راهیان نور نیز از آن دسته‌اند.

وی در پایان از همه ی عوامل و دست اندر کاران برگزاری مراسم به ویژه از امام جمعه محترم شهر بادرود ، شهرداری و شورای اسلامی شهر بادرود تقدیر و تشکر نمود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها