مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه امام سجاد (ع):
مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه امام سجاد (ع)، گفت: راهیان نور دریایی مروارید درخشان شهدای خلیج فارس است.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۲۴
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، رسول جهانداری در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دریایی به مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس اظهار کرد: راهیان‌نور استان هرمزگان در دوبخش اردوهای دریایی و بازدید از مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس از 24 اسفندماه شروع شده و تا 13 فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی در خصوص اردوهای راهیان‌نور دریایی بیان کرد: این اردوها از ساعت 8 صبح به مقصد جزیره هرمز و برای تنگه هرمز ساعت 14 است که گردشگران از یادمان شهدای گمنام، موزه دفاع مقدس و قلعه پرتغالی ها با روایتگری راویان دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

مسئول سازمان اردویی راهیان‌نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: این اردوها با شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در جزیره هرمز و بندرعباس با دایر شدن چند غرفه در قالب پخت و خرید غذاهای بومی و محلی انجام می‌شود.

جهانداری ادامه داد: علاقه‌مندان بلیط اردوی راهیان نور دریایی خود را از ستاد اسکان نوروزی ورودی بندرعباس، صحن امام زاده سید مظفر(ع) و اسکله صیادی بندرعباس رایگان و صلواتی تهیه کنند.

وی با بیان اینکه در اردوهای راهیان دریایی از گردشگران و مهمانان نوروزی هبچ گونه مبلغی دریافت نمی‌شود، تصریح کرد: بیش بینی می شود تا پایان تعطیلات نوروز امسال بیش از 15هراز نفر به راهیان نور دریایی خلیج فارس اعزام شوند.

مسئول سازمان اردویی راهیان‌نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اعزام راهیان نور جنوب از 25 اسفندماه، اضافه کرد: در این اردوها نیز زائران از مناطق عملیاتی یادمان هویزه، شلمچه، اروند کنار، فکه، طلاییه و پاسگاه زید بازدید می‌کنند.

 

ارسال نظرات