خبرهای داغ:
سرپرست ناحیه گنبد از اعزام 1000 نفر از مردم شهرستان گرگان به اردوهای راهیان نور در سال 96 خبرداد.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۲۹
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛  سرگرد پاسدارسید علی حسینی سرپرست ناحیه گنبد کاووس در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد :در سال 96 موفق شدیم در 2 مرحله در بخش برادران و خواهران 1000 نفر را به اردوهای راهیان نور دانش آموزی و محلات اعزام کنیم .

وی با بیان اینکه در نوروز 97 نیز 7 اتوبوس بالغ بر 350 نفراز برادران اهل تسنن و تشیع از شهرستان گنبد را به مدت 5 روز به اردوهای راهیان نور جنوب کشور اعزام کردیم.

حسینی همچنین با بیان اینکه راهیان نور یکی از ضروری ترین حرکت های فرهنگی کشور در مقابله با جنگ نرم دشمن است گفت :در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن به نوعی حضور اقشار مختلف در یادمانهای دفاع مقدس ومشاهده رشادت ها و محل شهادت جوانان انقلاب اسلامی و همچنین بیان خاطرات و رشادت های رزمندگان میتواند بسیار موثر و تاثیر گذار باشد.

سرپرست سپاه ناحیه گنبد با بیان اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب با موضوع جنگ و دفاع مقدس کمتر آشنا هستند اذعان کرد: راهیان نور بهترین فرصت برای پیوند سیره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس با نسل سوم و چهارم انقلاب است.

وی با اشاره به شعار ما توانستیم راهیان نور 97 گفت : از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران افتخارات زیادی را درنانو تکنولوژی ،دفاعی ،پزشکی وعرصه های مختلف بدست آوردیم و همچنین در دفاع مقدس و در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام با حضور مستشاری توانستیم داعشی را که با حمایت غرب و کشورهای مرتجع عربی بلای خانمان سوزی شده بود را نابود کنیم.

حسینی در پایان بیان کرد: امروز عده ای بر طبل ما نمی توانیم می کوبند در حالیکه راه حل بسیاری از مشکلات در داخل کشور است و ما میتوانیم با حمایت از کالای ایران در سال 97 رشد اقتصادی خوبی را داشته باشیم و کارگرو صنعتگران ایرانی را بیکار نبینیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها