خبرهای داغ:
حجت الاسلام قندهاری ؛

کسانی که میگویند ما نمی توانیم یکبارراهیان نوربیایند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان :جوانان برای استفاده از شبکه های اجتماعی از شهدا الگو بگیرند.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۳۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت الاسلام غلامرضا قندهاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان که بعنوان راوی روحانی افتخاری به همراه طلاب جامعه المصطفی اسلامیه شهرستان گرگان در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور پیدا کرده است در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار داشت:راهیان نور برکات بسیار خوبی بویژه برای نسل جوان دارد زیرا این نسل بیشتر به دلاورمردیها و از خودگذشتگی های رزمندگان ما دردوران دفاع مقدس اشنا میشوند.

وی درادامه با اشاره به فرصت فضای مجازی برای رساندن پیام انقلاب به دنیا گفت : جوانان برای استفاده از شبکه های اجتماعی از شهدا الگو بگیرند و پیام انقلاب اسلامی را به دنیا مخابره کنند.

حجت الاسلام قندهاری همچنین اذعان کرد : اگر تقوا و اخلاص داشته باشیم فضای مجازی هم نمی تواند به ما آسیب برساند این همان رمز استفاده از شبکه های اجتماعی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار ما توانستیم راهیان نور 97 گفت :رزمندگان ما بارها این شعار را تحقق بخشیدند به عنوان مثال پل بعثت یکی از همان توانستیم هایی است که تمام مستشاران نظامی دنیا را به تحیر واداشته است با پل خیبر در منطقه هورالهویزه به طول 14 کیلومتر که به دست توانمند رزمندگان ما ساخته و بهره برداری شد.

وی همچنین تصریح کرد : کسانی که مطرح میکنند که ما نمی توانیم  واعتقادی به سرمایه های انسانی وفکر و ایرانی ندارندیکبار راهیان نور بیایند و از نزدیک اروند کنار را ببینند.

حجت الاسلام قندهاری در پایان ابراز داشت :کشور ما با دست توانمند جوانان انقلابی به حمدالله توانسته امروز در عرصه های علمی همچون سلولهای بنیادی ، هوا فضا ، بیو تکنولوژی  و بسیاری دیگر از عرصه ها موفق باشد و این مهم فقط شعار نبود بلکه عملا آن را پیاده کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار