مسؤولان پای کار بیایند

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: شعار سال 97 که از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شده بسیار روشن و واضح است و باید همه عملا به آن توجه کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۳۹
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی در مناطق عملیاتی جنوب کشور،  سردار محمدحسین بابایی درباره شعار امسال، اظهار کرد: شعار سال 97 که از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شده بسیار روشن و واضح است و باید همه عملا به آن توجه کنیم نه در حد چاپ بنر و پوستر؛ مقام معظم رهبری سال‌هاست که روی اقتصاد و معیشت تاکید دارند.

وی بیان کرد: دشمن دیده که مردم ما را از لحاظ فرهنگی و اعتقادی نمی‌تواند شکست بدهد اما می‌تواند با در تنگنای اقتصادی گذاشتن کشور زمینه‌های کوتاه آمدن مسؤولان بر سر آرمان‌های انقلاب را فراهم کند، برداشت دشمن این هست و هدفش هم همین موضوع است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: رهبر معظم انقلاب سال‌هاست که در حال فرهنگ‌سازی در بین مردم و مسؤولان هستند که باید به استحکام درونی نظام ازنظر تولید داخلی و فرهنگ استفاده از تولیدات ملی به‌عنوان یک ارزش و غرور ملی توجه کنیم اما در این میان موانعی وجود دارد.

این مسؤول تصریح کرد: از موانع اصلی استحکام درونی، واردات بی‌رویه و غیرضروری در کشور است؛ آنجایی که تولید داخلی‌ و کالای ایرانی خوب است و واردات به این تولید و این کالای باکیفیت ایرانی ضربه می‌زند، آنجا با جدیت تمام باید جلوی واردات گرفته شود.

بابایی خاطرنشان کرد: فساد و تنبلی برخی از مسؤولان، مصرف جنس خارجی توسط برخی از مسؤولان و مردم، بی‌توجهی به اصول اقتصاد مقاومتی و اعتماد به نسخه‌های اقتصادی بیگانگان که البته ضررش را هم دیدیم مثل برجام که یک اعتماد به نسخه بیگانه بود.

وی یادآور شد: عمل کردن به نسخه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب و نگاه نکردن به ظرفیت‌های داخلی کشور از موانع اصلی استحکام درونی نظام اسلامی با محوریت اقتصاد مقاومتی ما است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: همانطور که در موضوع فرهنگی به جوانان مومن و انقلابی خودمان اعتماد داریم و رهبر معظم انقلاب دستور آتش به اختیار به این جوانان را دادند در حوزه تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی هم انتظار آتش به اختیار از جوانان است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه مردم و جوانان باغیرت باید نسبت به خرید کالاهای داخلی و مصرف تولید داخل تعصب داشته باشند، خاطرنشان کرد: حرف خیلی روشن است، بارها مقام معظم رهبری به دولت اشاره کردند که همانطور که جوانان این مرز و بوم توانستند ماهواره را در مدار زمین قرار بدهند آیا نمی‌توانند در حوزه اقتصاد مثلا در صنعت خودروسازی یک خودروی باکیفیت با استانداردهای جهانی تولید کنند؟ اما مسؤولان نیامدند و اعتماد به جوانان و متخصصان ما نکردند و کار را به جوانان اهل فن و متخصص ندادند!

بابایی اظهار کرد: امیدوارم با همه این تاکیدات خود مردم مطالبه کنند از مسؤولان و مسؤولان باغیرت و حزب اللهی که در بین دولتی‌ها  قرار دارند به‌صورت جدی ساختارشکنی کنند و بیایند پای کار و موانع حمایت از تولید داخل و اقتصاد مقاومتی را بردارند.

وی گفت: دولت باید با اعمال سیاست‌های تشویقی برای مجریان و حامیان تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های معطل مانده تولیدی کشور و بهره‌وری از منابع موجود در کشور و در کنار آن نظارت بر تولیدات داخلی از نظر داشتن استانداردهای لازم زمینه شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها