خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:
حجت الاسلام معبودی گفت :راز ماندگاگری چمران ها عاشورایی زیستن آنها بوده امروز دشمنان تلاش زیادی کردند تا قهرمانان پوشالی را جایگزین چمرانها کنند و هنرجهاد و شهادت را از انقلاب اسلامی بگیرند.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۵۹
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در دهلاویه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و دکتر چمران گفت: این سرزمین مقدس کربلای ایران است که باید با وضو و اذن دخول واردشوید تا شهدا شما را به پاکی پذیرا باشند.
حجت الاسلام علی معبودی ضمن اشاره به بصیرت افزایی گفت: جوانان بدانند چمران از همه مواهب دنیایی برخوردار بود اما بصیرت الهی که داشت هرچه متعنم تر شد به خدا نزدیک تر بود و شما می توانید مناجات نامه چمران را بخوانید که چگونه برای شهادت عجله می کند زیرا به تمام نیازهای دنیایی رسیده بود و تنها راز شهادت را می خواست تجربه کند.
وی در ادامه اظهار داشت:وقتی انسان به تمام رازهای زندگی دست پیدا می کند آن گاه طالب شهادت می شود،جنگ علاوه بر تلخی هایی که دارد اما یک روی این بازی گنج است و این همان سردارانی هستند که همانند چمران بوده و الگوی مناسبی برای نسل های حال و آینده است.
حجت الاسلام علی معبودی تصریح کرد: چمران در برابر خدا خضوع داشت و در نماز شب آن چنان زاری و گریه می کرد اما در برابر دشمنان مثل شیر غرش می کرد و یا در طلاییه با شهید همت آشنا می شوید. وقتی همت بی هوش می شود پزشک معالج گفت که بیش از ۳ روز غذایی مصرف نکرده است و این بزرگ مردان از گنج جنگ بیرون آمدند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) افزود:باید جنگ را از منظر انسان الهی بررسی کرد ،  از منظر ابزار نظامی چیزی نداشتیم و باید انتقال فرهنگ را به نسل های جوان به خوبی انجام داد تا در آینده در غفلت و بی خبری به سر نبریم.
وی افزود: جوانان هنر چمران را درک کنند و بدانند که اگر امام زمان خویش را به وقت خود یاری نکنند با سر نیزه های دشمن مواجه خواهندشد، دهلاویه بوی عاشورا می دهند و ملائکه برای تبرک در این خاک تیمم کردند.
حجت الاسلام معبودی تصریح کرد:راز ماندگاری چمران ها عاشورایی زیستن آنها بوده امروز دشمنان تلاش زیادی کردند تا قهرمانان پوشالی را جایگزین چمرانها کنند و هنرجهاد و شهادت را از انقلاب اسلامی بگیرند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامرعج در پایان تصریح کرد: جایی که شهدا پرواز کردند مصداق کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا ست و نشان می دهد طاغوت ها در همه دوران زندگی بشر حضور دارند.

1002/پ30/ب105

ارسال نظرات
پر بیننده ها