رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردکان خبر داد:

اجرای طرح آرامش بهاری در 7 امامزاده و بقعه متبرکه شهرستان اردکان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردکان گفت: درراستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، طرح آرامش بهاری در 7 امامزاده و بقعه متبرکه شهرستان اردکان در حال اجراست.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۶۷
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی سیدی در گفتگو با خبرگزاری بسیج، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در 7 امامزاده و بقعه متبرکه در سطح شهرستان اردکان گفت: این طرح در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ترویج باورهای دینی و سبک زندگی اسلامی ایرانی در حال برگزاری می باشد.
وی افزود: در این طرح با برپایی خیمه های معرفت برنامه های مختلفی مانند اقامه نماز جماعت، مشاوره، پاسخ به سؤالات شرعی، غرفه های ویژه کودک و نوجوان، حجاب و عفاف، عرضه محصولات فرهنگی، غرفه شهداء و چند رسانه ای برای مسافران نوروزی اجرا می شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردکان گفت: از ابتدای شروع طرح آرامش بهاری تا پایان چهارمین روز از فروردین ماه بیش از 5 هزار نفر از مسافران نوروزی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اردکان اسکان داده شدند و از خدمات رفاهی این اماکن استفاده کرده اند.
وی اظهار داشت: در این مدت بیش از هزار و 550 نفر از امکانات غرفه کودک استفاده کرده اند و بیش از 270 نفر هم از خدمات مشاوره ای و بیش از 300 نفر از خدمات غرفه چند رسانه ای و محتواهای مناسب بهره مند شده اند.
حجت الاسلام سیدی در پایان با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری تا 14 فروردین ماه ادامه خواهد داشت گفت: 37 نفر از خادمان ثابت و افتخاری وظیفه خدمات رسانی مناسب به مسافران نوروزی را برعهده دارند.
ارسال نظرات