رئیس‌پلیس راهور سوادکوه با اشاره به افزایش حجم‌ترافیک امسال محور‌ سوادکوه نسبت به سال‌گذشته از ورود و خروج 47 هزار و 309 خودرو برای 24 ساعت‌ گذشته در محور‌ سوادکوه خبر‌ داد.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۸۶
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد صادقی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه در ترافیک موج‌ اول برای قبل از تحویل سال و موج‌ دوم سفر نوروزی که بعد از پایان تعطیلات چهار روز اول سال‌جدید بود شاهد ورودی‌ و خروجی ده‌ها هزار خودرو بودیم، گفت: در 24 ساعت دیروز شاهد ورود و خروج 47 هزار‌و 309 خودرو بودیم که 24 هزار‌  و 744 خودرو ورودی و 22 هزار‌و 565 خودروی خروجی بودند.

وی با بیان اینکه تعداد خودرو‌های ورودی و خروجی نسبت به گذشته، نزدیک‌ترشد، افزود: دو گلوگاه ترافیکی در میدان‌شهر زیراب و پل‌درون‌شهری پل‌سفید وجود‌ دارد که شاهد ترافیک‌های نیمه‌سنگین ولی روان در روز‌های گذشته بودیم.

رئیس‌ پلیس راهور سوادکوه با اشاره به اینکه در شب‌گذشته سه بار شاهد یک‌طرفه‌شدن در پل‎سفید بودیم تا تخلیه ترافیک‌ انجام‌ شود، خاطر‌نشان کرد: حدود 25 دقیقه شاهد یک‌طرفه‌شدن محور‎ بودیم تا ترافیک را تخلیه‌کنیم و کم‌بودن عرض میدان شهر زیراب هم باعث‌ شد تا برای مدیریت ترافیک در میدان‌شهر زیراب، گردش در میدان را حذف‌کردیم و در شهر پل‌سفید هم ترافیک به جاده‌های دیگر هدایت‌شد.

صادقی با اشاره به اینکه حجم‌ترافیک امسال محور‌ سوادکوه نسبت به سال‌گذشته بیشتر است و شب‌گذشته شاهد بیشتر‌ین ترافیک بعد از سال‌ جدید در محور‌ سوادکوه بودیم، گفت: مسافران و رانندگان در مدیریت‌ زمان سفر خود برنامه‌ریزی کنند تا حرکت خود را در ساعات پایانی تعطیلات تنظیم‌ نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها