خبرهای داغ:
شهردار قم با بیان اینکه ۲۵ ارگان در حوزه مدیریت شهری تصمیم‌گیر هستند گفت: نبود مدیریت واحد شهری بسیاری از پروژه‌های عمرانی را با تاخیر مواجه کرده است.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۰۶
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
۲۵ ارگان در حوزه مدیریت شهری تصمیم‌گیر هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران، با بیان اینکه بیش از ۲۵ ارگان در حوزه مدیریت شهری تصمیم‌گیر هستند اظهار کرد: تا زمانی که مدیریت واحد شهری شکل نگیرد شهرداری نمی‌تواند پاسخگوی مسائل و مشکلات شهری باشد و در هر حوزه‌ای تعدادی ارگان دخیل خواهند بود.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های عمران شهری که به دلیل عدم هماهنگی ارگان‌های شهری نیمه‌کاره باقی مانده است تصریح کرد: به عنوان مثال پروژه‌هایی، چون زیرگذر شهید کریمی و بلوار آیت الله بروجردی جزو پروژه‌هایی است که شهرداری می‌توانست قبل از سال جدید آن را به اتمام برساند، اما به دلیل عدم همکاری برخی دستگاه‌های استان این پروژه‌ها همچنان باقی مانده است.

شهردار قم اظهار کرد: این پروژه‌ها برای مردم کلیدی است و حتی اگر یک روز زودتر نیز باز شود مشکل مردم حل می‌شود، اما همچنان شاهدیم که نبود مدیریت واحد شهری به تکمیل زیرساخت‌های شهر قم ضربه می‌زند.
ارسال نظرات