خبرهای داغ:
یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس پیغام حضور زوار به شهدا را چنین دانست: آمده ایم تا حرف شهدا را بشنویم و عهد ببندیم تمام قد در راه اسلام ایستاده و با تمام وجود از انقلاب اسلامی خود دفاع خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۱۵
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۸

سرهنگ یدالله جمور از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در جمع زوار حاضر در منطقه عملیاتی اروند با اشاره به ویژگی های عملیات والفجر هشت اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس 163 عملیات انجام شد که 19 عملیات آن بزرگ بود.

وی افزود: هیچ کدام از 163 عملیات انجام شده در طول آن دوران سخت تر از عملیات والفجر 8 نبود چرا که سختی عملیات در آب خروشان سخت تر از عملیات در خاک است.

جمور بیان کرد: وزن فین لباس قواصی نیم کیلو است اما وقتی در آب قرار بگیرد 12 کیلو می شود که تحمل آن در ساعات طولانی سخت می شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر شنا در دل شب و عبور از موانع جنگی سختی زیاد برای عملیات والفجر 8 ایجاد می کرد اما رزمندگان تمامی این سختی ها را به جان خریدند و عازم عملیات شدند.

این راوی دفاع مقدس تاکید کرد: آنچه از خاطرات و وقایع دوران جنگ تحمیلی بیان می شود یک قطره از دریا است.

وی عنوان کرد: صداقتی که در میان شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس وجود داشت در کنار دور بودن فضای این محیط از دنیای پیرامونی موجب تاثیر پذیری آن بر جوانان و اخت شدن با آنها می شود.

جمور تصریح کرد: متولیان امر هم سیره شهدا را در پیش بگیرند و با صداقت و خودباوري نسبت به جوانان رفتار کنند.

این رزمنده دفاع مقدس گفت: وجود 36 هزار شهید دانش آموز نشان از اعتمادی است که انقلاب به آنها داشت لذا امروز هم باید به نسل جوان اعتماد داشت و از این ظرفیت بزرگ بهره برد.

جمور در پایان با تاکید بر لزوم تلاش برای حفظ آثار معنوی این سفر، پیغام حضور زوار به شهدا را چنین دانست: آمده ایم تا حرف شهدا را بشنویم و عهد ببندیم تمام قد در راه اسلام ایستاده و با تمام وجود از انقلاب اسلامی خود دفاع خواهیم کرد.

4001/پ30/ب106

ارسال نظرات
پر بیننده ها