خبرهای داغ:
مهدی صادق پور در اختتامیه مراسم کاروان راهیان ناحیه امام سجاد(ع):
مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت: امنیت امروز مدیون خون و جانفشانی عزیزانی است که شهید یا جانباز یا مفقودالاثر شدند.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۲۵
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در اختتامیه مراسم کاروان راهیان نور که با حضور مردم در نمازخانه قرار گاه سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبری در خصوص شعار سال اظهار کرد: این مهم امری دست یافتنی است که باید به عمل تبدیل شود .برای عملی شدن این شعار همه باید متحد شوند و مصرف تولید داخلی را ترویج دهیم و آن رایک فرهنگ نهادینه سازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امنیت امروز مدیون خون و جانفشانی عزیزانی است که شهید یا جانباز یا مفقودالاثر شدند.

صادق پور هدف کاروان های راهیان نور را الگوگیری از شهدا و روحیه شهدایی بیان کرد و گفت: به لطف الهی کاروان شهرستان های قزوین نزدیک به ۱۰۰۰ نفر است که امیدواریم این ظرفیت افزایش یابد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین با اشاره ه آخرین میعادگاه در معراج شهدا تصریح کرد: امیدواریم در این آخرین ایستگاه تجدید میثاق با شهدا و آرمان های شهدا صورت پذیرد.

وی با اشاره به اردوگاه سپاه صاحب الامر تصریح کرد:امیدواریم به زودی نواقص موجود در این اردوگاه مرتفع گردد.تا پذیرای هرچه بهتر زائران شهدا باشد.

4001/پ30/ب117

ارسال نظرات
پر بیننده ها