خبرهای داغ:
معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه صاحب الامر(عج) :
حسینی نسب گفت: روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) به همراه تیم رسانهای خود به صورت مداوم برنامه هایی را برای تبلیغ و حمایت از کالای تولید داخل در دستور کار قرار خواهد داد.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۲۷
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵

معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه صاحب الامر عج در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک سال ۹۷ گفت: امسال در زمینه مصرف کالای داخلی باید سپاه به عنوان یک نیروی انقلابی پیش قدم باشد و در کلیه خرید کالاهای  مصرفی و سایر اقلام از تولید داخلی حمایت کند.
وی در ادامه اظهار داشت: روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) به همراه تیم رسانهای خود به صورت مداوم برنامه هایی را برای تبلیغ و حمایت از کالای تولید داخل در دستور کار قرار خواهد داد لذا شهدا رفتند تا از همه آرمانهای انقلاب که همان استقلال آزادی بود دفاع کنند و آنها برای ارتقا ایران در همه زمینه ها جان دادند تا ما بتوانیم مسیر پیشرفت را به خوبی ادامه دهیم.
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی نسب در افزود: در اطلاع رسانی لحظه به لحظه راهیان نور جهت تکریم رشادتهای شهدا سبب جذب مخاطبان گردیده و امسال برابر گزارش میدانی تیم اطلاع رسانی معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامرعج، میزان زائرین راهیان نورکه با وسایط نقلیه شخصی در مناطق عملیاتی حضور داشتند که نشان دهنده برنامه ریزی صحیح اطلاع رسانی و دست اندرکاران راهیان نور بوده است.

1002/پ30/ب119

ارسال نظرات
پر بیننده ها