خبرهای داغ:
رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: از جوانان دعوت می‌کنیم در حوزه ادبیات دفاع مقدس فعالیت کنند و اگر اثر توانمندی نیز داشته باشند برای انتشار اثرشان آنها را حمایت خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۴۷
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

امیر حمیدرضا گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، با بیان اینکه در طول 3 سال اخیر رشد بسیار خوبی از نظر تولید آثار ادبیات دفاع مقدس داشتیم، اظهار داشت: همچنین در همین راستا در سال گذشته جشنواره کتاب دفاع مقدس نیز برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره ادبی شهید یوسف از دیگر اقدامات بوده است، افزود: بیش از هزار اثر در زمینه داستان کوتاه توسط جوانان جمع‌آوری شده که حاوی مطالب جالبی بودند.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس به برگزاری کنگره شعر نیز اشاره کرد و گفت: از جوانان دعوت می‌کنیم در حوزه ادبیات دفاع مقدس فعالیت کنند و اگر اثر توانمندی نیز داشته باشند برای انتشار اثرشان آنها را حمایت خواهیم کرد.

وی گفت: در راستای انجام ماموریت‌ها در حوزه ادبیات آموزش در زمینه دفاع مقدس در نمایشگاه‌های بین المللی نیز حضور یافتیم به طوری که در سال گذشته در نمایشگاه بین المللی فرانکفورد شرکت کردیم و آثار خوبی با موضوع دفاع مقدس عرضه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها