خبرهای داغ:
شهردار شیراز گفت: اگر اکنون می توانیم جشنی برگزار کنیم، امنیتی که اکنون داریم همه را مرهون و مدیون خون شهدا هستیم.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۴۸
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، معاون گردشگری و امور زیارتی استانداری فارس، شهردار شیراز، رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از محور حافظیه و غرفه‌های آن بازدید کردند.

 شهردار شیراز در این بازدید از حس خوب خدمتگزاری به مردم گفت و اظهار داشت: آرامش خاطر و امنیت کنونی کشور را مرهون خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: اگر اکنون می توانیم جشنی برگزار کنیم، امنیتی که اکنون داریم همه را مرهون و مدیون خون شهدا هستیم، کسانی که جان خود را برای ایران فدا کردند و من از اینجا بر خانواده ها و بویژه مادرهایشان درود می فرستم.

حیدر اسکندرپور تصریح کرد: افتخار می‌کنم که خدمتگزار شیراز و مردم آن هستم و بسیار خرسندم که میزبان مردم عزیز ایران از تمامی نقاط کشور هستیم.

وی از راه افتادن پویش "من شیراز را دوست دارم" در فضای مجازی خبرداد و افزود: کسانی که در این پویش شرکت کنند و عکس های خود را در فضای مجازی با این عنوان منتشر کنند، در پایان تعطیلات عید به تعدادی از آنها جوایزی نفیس و ارزشمند اهدا خواهد شد.

شهردار شیراز از همدلی شهرداری و شورای شهر در ساختن شهر انسان محور گفت و تصریح کرد: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز، شهر را انسان محور خواهیم کرد تا محل زندگی امنی برای رفاه و آسایش مردم باشد.

اسکندرپور در توضیح پروژه های سال جدید عنوان کرد: قول می دهم در سال 97 پروژه های انسان محور را شروع کنیم تا شهر را برای زندگی مردم زیست پذیرتر کنیم.

وی به برخورداری شیراز از ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و مذهبی شیراز اشاره کرد و گفت: امروز امثال حافظ، سعدی و شاهچراغ تنها متعلق به شیراز نیستند بلکه متعلق به کل جهان هستند و امیدواریم که در سال های آتی شیراز را در سطح جهانی ببینیم.

شهردار شیراز بیان کرد: آرزو می کنم مردم شیراز بتوانند از آرامشی که ایجاد می شود نهایت بهره را ببرند و کسانی که به این شهر وارد می شوند احساس کنند این شهر متعلق به خودشان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها