مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل گفت: در طی یک سال گذشته ۶ هزار و پانصد نفر از خواهران بسیجی و در قالب ۲۰ کاروان به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب اعزام شده و از نزدیک با دلاوری‌های رزمندگان دفاع مقدس آشنا شدند.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۶۴
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
بازدید ۶ هزار و پانصد نفر از خواهران بسیجی از مناطق عملیاتی
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مریم حامدی مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج در اهواز گفت:: هدف از اعزام خواهران بسیجی به اردو‌های راهیان نور آشنایی این عزیزان با ایثارگری‌های رزمندگان و بهره‌گیری از فضای معنوی مناطق و همچنین تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: این اردوی فرهنگی زیارتی با شرکت حدود هزار نفر از خواهران بسیجی در قالب ۸ کاروان در مناطق عملیاتی جنوب در حال برگزاری می‌باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل با تاکید بر اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های جوان و آینده منتقل کنیم گفت: در طی یک سال گذشته ۶ هزار و پانصد نفر از خواهران بسیجی و در قالب ۲۰ کاروان به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب اعزام شده اند.

حامدی با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص راهیان نور گفت: هشت سال دفاع مقدس گنجی هست که هنوز استخراج نشده است '؛ و ما در این اردو‌ها به دنبال بهره گیری از این گنج‌ها و فضایل هستیم.

وی با اشاره به اینکه امورات اردو‌های راهیان نور خواهران بر عهده خادم الشهدای خواهر است در ادامه گفت: در هر اردو ۴ الی ۸ نفر از خواهران بسیجی خادم الشهدا زائرین این سفر ارزشی می‌باشند.
ارسال نظرات