خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت:در راستای فرامایشات مقام معظم رهبری در خصوص جلوگیری از تحریف راهیان نور نزدیک به 30هزار راوی تربیت شده است.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۷۴
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

سردار حسن شاهوارپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز گفت:در راستای فرامایشات مقام معظم رهبری در خصوص جلوگیری از تحریف راهیان نور نزدیک به 30هزار راوی تربیت شده است.

وی  با اشاره به تدابیر خوبی که برای مناطق عملیاتی اخذ شده اظهار کرد: آن دسته از زائران راهیان نور که به صورت کاروانی می آیند حتما باید راوی همراه، مسئول کاروان و اتوبوسی ایمن داشته باشند.


وی با اشاره به لزوم رعایت نکات ایمنی افزود: به تعداد کافی راویان توانمند را تربیت و آموزش داده ایم؛ تهیه محتوای موردنیاز و بیان اتفاقاتی که در هر کدام از مناطق عملیاتی رخ داده نیز از دیگر کارهای خوبی هست که برای آنها انجام شد.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص اسکان زائران راهیان نور بیان کرد: استفاده از پادگان های متروکه و مناطق عملیاتی بلااستفاده برای اسکان زائران راهیان نور بازسازی شده و آنها بهره برداری لازم را از این مناطق دارند.


سردار شاهوارپور تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعات خرید و بهره برداری از منابع موجود استان خوزستان برای راهیان نور است؛ همچنین اینکه زائران در بازارهای مناطق عملیاتی آبادان، خرمشهر، اهواز و شهرهای حاضر و بازار از حضور آنها متنعم و اقتصاد استان نیز تقویت شود.


وی در خصوص تربیت خادمان عنوان کرد: نوجوانان و جوانانی که مشتاقانه برای آشنایی با فرهنگ ایثارگری می آیند، اعم از طلاب، دانشجویان و دانش آموزان در قالب کاروان های خادم به صورت یک هفته و 10 روزه به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.


فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: با حضور در اردوگاه از فرهنگ جهاد شهادت و ایثارگری بهره می برند و کارهایی که تاکنون انجام نداده را تمرین می کند؛ با این اقدامات روحیه مجاهدت و ایثارگری هم در آنها تقویت می شود.


سردار شاهوارپور با اشاره به تقویت روحیه همگرایی به عنوان یکی از مزایای راهیان نور یادآور شد: زائران راهیان نور از استان های مختلف در کنار یکدیگر یک زندگی ساده عملیاتی را تجربه می کنند که بسیار مفید است.
وی در پایان گفت: حضور خودروهای شخصی که به صورت خودجوش به مناطق عملیاتی می آیند را بیشتر دیدیم؛ مردم از استان های مختلف با شور، شوق و حس بیشتری به استان خوزستان آمده اند. همچنین خرید از تولیدات بومی استان نیز به نسبت سال گذشته افزایش داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها