حامد جهانگیری
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل :
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: مدیریت علیرغم سختی‌هایی که دارد فرصت بزرگ خدمتگذاری به مردم و تلاش برای تحقق حوائج آنان است که مدیران استان فرصت بزرگ و معنوی خدمتگذاری به مردم را از دست ندهند.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۸۹
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

مدیران فرصت خدمتگذاری به مردم را از دست ندهند

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار نوروزی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به تلاش‌های همه جانبه دشمنان ملت ایران در تضعیف و ضربه زدن به نظام اسلامی اظهار داشت: توان موشکی کشورمان مورد توجه دشمنان است و در طول تاریخ به خیلی از کشورها پیشنهاد خلع سلاح داده‌اند تا از امنیت برخوردار شوند اما به سرنوشت ناگوار دچار شده وحتی قتل عام شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری ، مسئولان را به تلاش برای تحقق شعار سال و کاهش آمار بیکاری فرا خواند و  اظهار کرد: با مصرف کالاهای خارجی ملت ما سر افکنده وغرور آنان ما نادیده گرفته می‌شود.

وی افزود: مسیر موفقیت فقط مسیر مقاومت، امید و تلاش است و رسانه‌ها کارهای انجام گرفته را به اطلاع رسانی کنند.

عاملی با بیان اینکه آنهایی که کار اقتصادی می کنند و در ایجاد اشتغال نقش دارند در حقیقت کار فرهنگی نیز انجام می دهند و فعالان اقتصادی، فعالان فرهنگی جامعه نیز هستند بیان کرد: ایجاد اشتغال و کاهش آمار بیکاری در کاهش آمارهای آسیب های اجتماعی نیز موثر است.
 
عاملی بر شایسته سالاری و به کار گیری مدیران توانمند در مدیریت های استان تاکید کرد و گفت: با سوء مدیریت و یا حسن مدیریت است که کشوری به زمین می خورد ویا بلند می‌شود.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) گفت: کسی که خود متقاضی مدیریت است و می گوید مرا مدیر کنید به درد مدیریت نمی خورد.

نماینده ولی فقیه در استان ایجاد نظام صیانت در کشور را خواستار شد و گفت: مسائلی که اخیرا پیش آمد خیانت به بیت‌المال است و بحمدالله مدیریت ارشد استان و استاندار اردبیل حساسیت ویژه به این موضوع دارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بر فرهنگ سازی وتوجه به مقوله فرهنگ تاکید کرد و گفت: اگر در همه ابعاد از قبیل عمران، صنعت و گردشگری شاهد موفقیت‌ های چشمگیری باشیم اما در مسئله فرهنگی کم کاری شود شکست می خوریم و باید شاخص ‌های فرهنگی استان با توجه به فرهنگ سازی در جامعه ارتقا یابد.

ارسال نظرات