خبرهای داغ:

همایش تجلیل از پدران آسمانی در قم برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: همایش تجلیل از پدران آسمانی با حضور بیش از هزار نفر از پدران و ۲ هزار نفر از فرزندان معظم شهدا در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۲۷۰۱
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
همایش تجلیل از پدران آسمانی در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید جواد هاشمی در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برگزار شد، اظهار داشت: همایش تجلیل از پدران آسمانی با حضور بیش از هزار نفر از پدران و ۲ هزار نفر از فرزندان معظم شهدا در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش با هدف تکریم مقام پدران و فرزندان معظم شهدا انجام می‌گیرد، گفت: زنده نگه‌داشتن راه شهدا، حفظ استقلال، آزادی و احیای امربه‌معروف نهی از منکر در جامعه از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم جمهوری اسلامی ایران را قدرت بزرگ منطقه در همه عرصه‌ها دانست و ابراز کرد: تبعیت از ولایت‌فقیه و ایستادگی در برابر ظلم و ستم دشمنان توصیه شهدا بوده و آن‌ها با اقتدا به امیرالمؤمنین (ع) در برابر ظلم و استکبار ایستادگی کردند.

هاشمی با بیان اینکه امروز نیز مدافعان حرم در مسیر شهدا هستند، خاطرنشان کرد: شهدا برای دفاع از اسلام و مسلمین ایستادگی و در برابر استکبار مقاومت کردند، و دشمنان سیلی محکمی از ملت ایثارگر خوردند.

وی گفت: در قالب طرح سپاس از خانواده معظم شهدا سال گذشته در قم از هفت هزار و ۱۲۱ دیدار انجام‌شده ۳ هزار و ۵۴۰ دیدار از خانواده معظم شهدا بوده است، امسال نیز تاکنون ۲۵ دیدار از خانواده معظم شهدا صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به حضور ۳ هزار و ۳۷۵ نفر از والدین معظم شهدا در طرح پایش سلامت عنوان کرد: در سال گذشته از طریق ۷۰ پزشک عمومی و متخصص والدین ویزیت شدند.

وی تعداد مراکز درمانی، کلینیکی و پاراکلینیکی تحت قرارداد را ۱۳۲ مرکز در استان قم عنوان کرد.
ارسال نظرات