خبرهای داغ:

فعالیت شبانه روزی ۲۴۰ نفر در پایگاه های امر به معروف و نهی از منکر جمکران

دبير ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران با اشاره به فعالیت شبانه روزی ۲۴۰ نفر در این ستاد گفت: تذکر لسانی درخصوص پوشش و حجاب، توزیع بروشور و بسته های فرهنگی، توزیع چادر و جوراب از جمله فعالیت های این ستاد در ايام نوروز به شمار میرود.
کد خبر: ۹۰۰۲۷۰۳
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
فعالیت شبانه روزی ۲۴۰ نفر در پایگاه های امر به معروف و نهی از منکر جمکران
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا پاینده با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای میزبانی از زائران و مسافران نوروزی اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران از مدت‌ها پیش در راستای خدمات رسانی بهتر به زائرین تلاش کرده است.

وی بابیان اینکه فراخوان نیرو‌های برادر و خواهر ستاد مذکور قبل از عید انجام شده است، افزود: ۵ پایگاه در رواق‌های ورودی و خروجی مسجد مقدس جمکران در نظر گرفته شده که نیرو‌های ستاد در آن‌ها مستقر شده اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران با اشاره به فعالیت شبانه روزی ۲۴۰ نفر در این ستاد ابراز کرد: تذکر لسانی درخصوص پوشش و حجاب، توزیع بروشور و بسته‌های فرهنگی، توزیع چادر و جوراب از جمله فعالیت‌های این افراد به شمار میرود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولان و نهاد‌های مربوطه عنوان کرد: نیروی انتظامی راهور، بسیج، سپاه پاسداران، دادگستری، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شهرداری همکاری ویژه‌ای با ستاد ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران داشته اند.

پاینده در پایان خاطرنشان کرد: استفاده و بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود به منظور تحقق فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته و امیدواریم نتایج خوبی به همراه داشته باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار