خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه استکبار رسما اعلام می‌کند که درآمد مهم آن‌ها از فروش اسلحه است گفت: آن‌ها ایران‌ستیزی را ضمیمه آن کردند و به این وسیله آهن پاره‌های خود را به قیمت گزاف می‌فروشند. با چنین وضعیتی عربستان به فلاک می‌افتد زیرا پول‌های خود رادر برابر این آهن پاره‌ها داده است.
کد خبر: ۹۰۰۲۷۰۵
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
غرب با ترویج ایران‌ستیزی آهن‌پاره‌های خود را با قیمت گزاف می‌فروشد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام جواد (ع) اظهار کرد: شخصی که در آشکار دوست خدا، ولی در باطن دشمن خدا است بسیار خطرناک محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دوگانگی ظاهر و باطن که به نفاق و ریاکاری تعبیر می‌شود بلای بزرگی برای اشخاص و جوامع است، زیرا شخص علاوه بر فاسد بودن به دلیل آنکه چهره باطنی خود را مخفی می‌کند افراد را فریب می‌دهد.

این مرجع تقلید گفت: سردمداران دنیا از کسانی هستند که می‌گویند ما طرفدار حقوق بشر، عدالت و نظم جهان هستیم، ولی در باطن مخالف و دشمن حقوق بشر هستند و مظلومان را به بیچارگی می‌کشند و منافع را برای خود و بدبختی را برای دیگران می‌خواهند.

وی عنوان کرد: می‌گویند هیأتی تشکیل دادیم که با داعش و امثال آن مبارزه کنیم، ولی خود از داعش حمایت می‌کنند و بیان می‌کنند ما مخالف هستیم که کشوری ویران شود، ولی خودشان عامل ویرانی کشور‌ها هستند.

آیت‌الله مکارم شیرازی یادآور شد: مشکل بزرگ در دنیای امروز این است و تصور نمی‌کنیم که این مشکل تا آخر حل شود مگر دنیا را به نابودی بکشانند. باور نمی‌شود روزی فرهنگ دنیا به اندازه‌ای بالا برود که سردمداران از حالت منافق‌گری خارج شوند.

وی با اشاره به مشکلات نفاق در دوران کنونی گفت: برخی با استناد به اعلامیه حقوق بشر، تصور کرده اند دنیا به سمت مسیر انبیا می‌رود در حالی که آن‌ها ظاهر را دیدند، ولی در دوران ما و زمان‌های دیگر پرده‌ها کنار رفت و چهره‌های خود را نشان دادند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: به طور عملی بیان کردند که درآمد مهم ما از سلاح‌ها تأمین می‌شود و مهم نیست این سلاح‌ها را به سر چه کسی می‌ریزند و حتی سلاح کشتار جمعی و میکروبی به صدام دادند و در یمن زیرساخت‌ها را ویران کردند و افراد بی‌گناه و زنان و کودکان را کشتند.

وی عنوان کرد: ایران‌ستیزی نیز ضمیمه آن کردند و به این وسیله آهن پاره‌های خود را به قیمت گزاف می‌فروشند. با چنین وضعیتی عربستان به فلاکت می‌افتد، زیرا پول‌های خود رادر برابر این آهن پاره‌ها داده است. آن‌ها دلشان نمی‌خواهد داستان یمن، سوریه و عراق تمام شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف گفت: امیدواریم معتکفان که اکثر آن‌ها جوانان هستند موفق باشند و به مقاصد خود برسند و مشکلات آن‌ها حل شود.
ارسال نظرات