شلمچه محل تعیین سرنوشت جنگ و ملت ما بود،و توپ و تانک نبود که سرنوشت کشور را تعیین می کرد بلکه روحیه وایمان رزمندگان ما بود که تکلیف و سرنوشت جنگ را مشخص می کرد.
کد خبر: ۹۰۰۲۷۰۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: شلمچه محل تعیین سرنوشت جنگ و ملت ما بود،و توپ و تانک نبود که سرنوشت کشور را تعیین می کرد بلکه روحیه وایمان رزمندگان ما بود که تکلیف و سرنوشت جنگ را مشخص می کرد.

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به اینکه ما باید قدردان مردم باشیم، افزود:  ارتش بعث عراق در شلمچه ازتمام امکانات خود و هرچه توپخانه داشت بکارگرفت، اما  رزمندگان ما که از یک گردان تنها ۲۴نفر زنده مانده بودند توانستند در مقابل آنها ایستادگی کنند.

وی بااشاره به اهمیت عملیات صورت گرفته شده در شلمچه اظهار داشت: شلمچه محل تعیین سرنوشت جنگ و ملت ما بود،و توپ و تانک نبود که سرنوشت کشور را تعیین می کرد بلکه روحیه وایمان رزمندگان ما بود که تکلیف و سرنوشت جنگ را مشخص می کرد.

فرمانده سپاه استان زنجان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما درمقابل تمام دنیا واستکبار جهانی ایستادگی کردند و امروز هم نباید در مقابل دشمن کوتاه بیاییم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری افزود: امروز هم باید مسئولین جلوی نفوذدشمن را بگیرند،به قول حضرت امام خمینی (ره) می شود سال ها در مقابل استکبار و ابر قدرت بایستیم.

سردار کرمی به موضوع دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری در جریان دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس که نیروهای ویژه و تکاور آمریکایی را به زانو در آوردند فرمودند: شما جلوی نفوذ دشمن را گرفتید،ما باید به این مردم که ۴۰سال در صحنه های مختلف سیاسی ،اقتصادی ،اجتماعی ودر تمامی صحنه ها حضور داشتتدو پشتیبان این نظام و انقلاب بودند قدر دان باشیم. این انقلاب صاحب دارد وامام زمان (عج) پشتیبان این انقلاب هستند ومقام معظم رهبری پیامبرگونه این نظام و انقلاب را هدایت می کنند.

گفتنی است، زائران کاروان راهیان نور شهرستان ابهر عصر روز دوشنبه ششم فروردین ماه  از منطقه عملیاتی شلمچه بازدید کردند.

 

 

ارسال نظرات